25. novembris, Sestdiena
Vārda dienas: Kadrija, Kate, Katrīna
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ir noteikts, cik daudz raidlaika drīkst aizņemt reklāmas elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos. Mediji to cenšas ievērot, taču mēģina to aizvien vairāk ieslēpt, izvietojot raidījumos dažādus produktus. Pēdējā mēneša laikā par šiem pārkāpumiem ir uzlikti trīs sodi, un nozares uzraugs tuvākajā laikā ir plānojis skatīt šo jautājumu.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Uz kādiem principiem balstās sabiedriskais pasūtījums un vai sabiedriskā pasūtījuma izmaksas ir adekvātas – tie ir jautājumi, kas nevienā normatīvajā dokumentā nav precīzi reglamentēti. Šķiet, ka sabiedriskais pasūtījums gan Latvijas Televīzijā, gan Latvijas Radio ir «pelēkā zona» valsts budžeta izlietojumā, kurā būtu jāievieš skaidri kritēriji.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Sabiedriskie mediji no reklāmas tirgus varētu iziet 2020. gadā. Kultūras ministrija (KM) piedāvā četrus iespējamos risinājumus, kā to varētu izdarīt, bet pati atbalsta divus: pakāpenisku vai tūlītēju iziešanu. Šobrīd galvenais uzdevums esot precizēt summas, kas nepieciešamas šā plāna īstenošanai, taču, visticamāk, ar papildu pieciem līdz astoņiem miljoniem eiro no valsts budžeta būs jārēķinās.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Mārketings ir viens no galvenajiem instrumentiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Teorētiski to apzinās gandrīz ikviens uzņēmuma vadītājs, bet kā ir ar praksi? Uzņēmēji visbiežāk neizvērtē konkurentus, tirgus situāciju un paļaujas paši uz savu skanīgo vārdu vai lielu darba sparu un personisku ieguldījumu. Bet visa pamatatslēga ir veiksmīgs mārketings, īstie cilvēki un savlaicīgi sāktas aktivitātes, kuru rezultāti redzami ilgtermiņā.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Kā informē Latvijas Eksportpadome, uzņēmēju vidū vērojama pastiprināta interese par iespēju pretendēt uz gada balvu „Latvijas Eksportprece 2017”, kas tiek pasniegta Latvijā esošiem un strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, tādējādi nesot Latvijas vārdu pasaulē.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Tempora mutantur, nos et mutamur in illis* — mārketings joprojām ir viens no galvenajiem uzņēmumu attīstības un izaugsmes virzītājspēkiem. Mūsdienās ikvienam uzņēmumam ir svarīgi gūt dinamisku virzību tirgū, veicināt atpazīstamību un nostabilizēties attiecīgajā jomā, un, lai to panāktu, nāk talkā mārketings, kas palīdz veiksmīgi veidot dialogu ar savu patērētāju. 
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pašmāju uzņēmumiem ir iespēja pieteikt dalību konkursā “Latvijas Eksportprece 2017”, ko jau piekto gadu organizē Latvijas Eksportpadome ar mērķi paust atzinību, novērtēt un vēlreiz atgādināt par Latvijā strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, kas tādējādi nes Latvijas vārdu pasaulē.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pagājušajā nedēļā notika bijušā iekšlietu, aizsardzības un ārlietu ministra, pašreizējā Ventspils mēra amata kandidāta Ģirta Valda Kristovska grāmatas “Ielauzties NATO” prezentācija. Kā stāsta pats autors, grāmata veltīta cilvēkiem, kas pašaizliedzīgā darbā sekmēja mūsdienu Latvijas vēstures vienu no svarīgākajiem notikumiem.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ventspilī šonedēļ manāma īpaša rosība, jo norit pēdējie sagatavošanās darbi pirms gaidāmā Ginesa pasaules rekorda “Visātrāk un visvairāk cilvēku vienlaicīgi iestāda sīpolpuķes” uzstādīšanas mēģinājuma, kas notiks šo sestdien, 8.aprīlī, sākot no plkst. 11:00, Facebook raksta Ventspils labiekārtošanas kombināts.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Zviedrijas mediju koncerns Modern Times Group (MTG) savu Baltijas biznesu pārdod Bite Latvija īpašniekam un Baltcom TV līdzīpašniekam – privātā kapitāla investīciju kompānijai Providence Equity Partners. Trīs dienas pirms šīs ziņas publiskošanas Latvijas mobilais telefons (LMT) noslēdza līgumu ar MTG par visu piecu kompānijas TV kanālu raidīšanu LMT mājas viedtelevīzijā.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Zviedrijas mediju koncerns “Modern Times Group” (MTG) pārdod savu biznesu Igaunijā, Latvijā un Lietuvā starptautiskajai privātā kapitāla investīciju kompānijai “Providence Equity Partners”,teikts medijiem izplatītajā paziņojumā.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Latvijas uzņēmējiem vēl ir iespēja pieteikties uz līdzdalību Kazahstānas galvaspilsētā notiekošajā pasaules izstādē Astana Expo 2017.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Bez liekas minstināšanās Saeima ceturtdien amatos apstiprināja koalīcijas partiju iepriekš akceptētos Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes locekļus. Turpmāk elektroniskos medijus uzraudzīs koalīcijai tīkamie Ivars Āboliņš, Gunta Līdaka, Patriks Grīva un Ieva Beitika.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Jaunajai Nacionālajai elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (NEPLP) būs jārisina trīs lieli, smagi uzdevumi. Pirmais un galvenais uzdevums ir saistīts ar sabiedrisko mediju stiprināšanu, intervijā Latvijas Radio atzina mediju eksperts, Latvijas Universitātes (LU) pasniedzējs Rolands Tjarve.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti otrdien, 17. janvārī, Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļu amatiem nolēmuši virzīt bijušo "Latvijas Televīzija" programmu daļas satura redaktoru Ivaru Āboliņu, Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektori Guntu Līdaku, SIA "Randala" valdes locekli un Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes pasniedzēju Ievu Beitiku, kā arī producēšanas un mārketinga kompānijas "beach.lv" dibinātāju un producentu Patriku Grīvu. 
 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk
Jaunākie komentāri
Mediju apskats