26. februāris,
Vārda dienas: Amēlija, Evelīna, Mētra
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Bez liekas minstināšanās Saeima ceturtdien amatos apstiprināja koalīcijas partiju iepriekš akceptētos Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes locekļus. Turpmāk elektroniskos medijus uzraudzīs koalīcijai tīkamie Ivars Āboliņš, Gunta Līdaka, Patriks Grīva un Ieva Beitika.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Jaunajai Nacionālajai elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (NEPLP) būs jārisina trīs lieli, smagi uzdevumi. Pirmais un galvenais uzdevums ir saistīts ar sabiedrisko mediju stiprināšanu, intervijā Latvijas Radio atzina mediju eksperts, Latvijas Universitātes (LU) pasniedzējs Rolands Tjarve.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti otrdien, 17. janvārī, Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļu amatiem nolēmuši virzīt bijušo "Latvijas Televīzija" programmu daļas satura redaktoru Ivaru Āboliņu, Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektori Guntu Līdaku, SIA "Randala" valdes locekli un Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes pasniedzēju Ievu Beitiku, kā arī producēšanas un mārketinga kompānijas "beach.lv" dibinātāju un producentu Patriku Grīvu. 
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Šodien Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija apstiprināšanai parlamentā izvirzīs četrus kandidātus uz Nacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomi (NEPLP). Par trim kandidātiem koalīcijas partijas jau vienojušās, bet ceturto no 11 konkursā startējušajiem partijas izraudzīsies koleģiāli.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Sabiedriskās domas izpēte joprojām ir galvenais veids, ar kura palīdz rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem saistībā ar politiskās vides dinamiku un atklāt cilvēku attieksmi pret konkrētām reālijām un sociālām parādībām. Uz to rezultātiem paļaujas gan dažādas organizācijas un politiskās partijas, gan plašsaziņas līdzekļi, gan, protams, sabiedrība. Tāpat nevar aizmirst par tirgus izpēti, kas ir viens no svarīgākajiem mārketinga elementiem, ar kura palīdzību iespējams noskaidrot produkta un pakalpojuma pieprasījumu, kā arī klientu attieksmi.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Jauns gads uzņēmējiem nāk ar jaunām iespējām. Praktiskā Mārketinga Akadēmija, kas savā ikdienā ne tikai pēta dažādu biznesa nozaru efektīvākos mārketinga veidus, kā arī tos ietekmējošos faktorus, bet arī piedāvā saviem klientiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un sekmē to veiksmīgu ieviešanu uzņēmumu darbībā, nāk klajā ar jaunu un līdz šim vēl nebijušu sadarbības iespēju mārketinga jomā.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Partijas “Vienotība” līderis Andris Piebalgs šā gada vasaras sākumā pārņemot partijas “Vienotība” vadības grožus, solīja “Vienotības” reitingu līdz decembrim audzēt līdz 10% decembrī. Taču novembrī partiju bija gatavi atbalstīt vairāk nekā 6% balsstiesīgo. Ja arī decembrī reitings būs tik zems – tā būs nopietna neveiksme, tā šorīt intervijā LTV raidījumam “Rīta Panorāma” sacīja Piebalgs.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Nacionālā apvienība, kas jau vairākus gadus vienā partijā vieno Tēvzemei un Brīvībai/LNNK un Visu Latvijai!, joprojām nespēj vienoties par vienu līderi un nenoteiktu laiku saglabās divus līdzpriekšsēdētājus. Taču šī neizlēmība partijas kursu neietekmē – nelojālajiem krievvalodīgajiem Latvija jāpamet un krieviski ar medijiem runāt nav ieteicams.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam uzrunāt savus klientus, parūpēties, lai produkts vai pakalpojums būtu pieprasīts, veicināt sava uzņēmuma atpazīstamību un veidot tā tēlu pēc saviem ieskatiem.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Šodien Ministru kabineta sēdē valdība vienbalsīgi atbalstīja Latvijas mediju politikas pamatnostādnes 2016. – 2020. gadam un to īstenošanas plānu. Tuvākā gada laikā tiks pilnveidoti normatīvie akti mediju regulējumam, veicināta mediju profesionalitāte un atbildīgums, kā arī īstenota mediju atbalsta programma un sekmēta medijpratības attīstība sabiedrībā.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Klāt ir rudens ražas laiks, kad gan veikalos, gan tirgū pieejams plašs vietējo ražotāju produkcijas klāsts, tai skaitā dārzeņi, augļi, meža veltes un medus. Atgādinot, cik svarīgi ir patērēt vietējos produktus, tādējādi novērtējot pašmāju ražotāju veikumu un paveikto darbu, birojs “Latvijas Produkts” aicina vietējos uzņēmumus, š.g. rudenī (oktobris – novembris), kā ik gadu – atzīmējot 18. novembra Latvijas Republikas proklamēšanas dienu, iesaistīties divu mēnešu apjomīgās mārketinga aktivitātēs, kas veidotas ar mērķi izcelt un popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, to kvalitāti un pieejamību.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Finanšu ministrijai piešķirot Latvijas Televīzijai un tai pieņemot 150 tūkstošus eiro, kuri jātērē, lai popularizētu godīgu nodokļu maksāšanu, tiktu nostiprināta politiskā ietekme pār sabiedrisko mediju un diskriminēti komersanti, uzskata komerctelevīzijas un radiostacijas apvienojošā Latvijas Raidorganizāciju asociācija. Finanšu ministrija un Latvijas Televīzija šādus apgalvojumus dēvē par nepamatotiem.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Latvijas mediju politikas īstenošanai nākamajā gadā valdība lēmusi atvēlēt vairāk nekā miljonu eiro. Kultūras ministrijas iesniegtās jaunās politikas iniciatīvas ir atbalstītas, un, domājams, arī Saeima neiebildīs.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pēc MTG Broadcasting AB iesnieguma izvērtējot izmaiņas tirgus situācijā, Konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu mainīt atsevišķus saistošos noteikumus, kas uzņēmumam tika piemēroti 2012.gadā pēc AS “Latvijas Neatkarīgā Televīzija” iegādes. Attiecīgi turpmāk MTG Broadcasting AB nebūs liegts mainīt sadarbības noteikumus ar “klasiskās reklāmas” izvietošanas pakalpojuma saņēmējiem, tai skaitā attiecībā uz reklāmas cenām.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ja cigaretes nedrīkst reklamēt, kāpēc šāds aizliegums nevarētu attiekties arī uz alus, vīna vai alkoholisko kokteiļu reklāmām televīzijā, vaicā Neatkarīgās lasītāji, reaģējot uz valdības izteikto noraidījumu Veselības ministrijas (VM) sagatavotajiem grozījumiem Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā. Tie paredz laikā no sešiem rītā līdz desmitiem vakarā liegt pārraidīt alus un vīna reklāmas.
 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk
Jaunākie komentāri
Mediju apskats