25. jūnijs, Pirmdiena
Vārda dienas: Maiga, Milija
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Šogad galvenie vēlēšanu izaicinājumi saistīti ar viltus ziņām, vēlēšanu procesa diskreditēšanu un kiberuzbrukumiem. Tā šorīt intervijā LNT raidījumā “900 sekundes” sacīja Centrālās vēlēšanu komisijas (CVK) priekšsēdētājs Arnis Cimdars.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ja Nacionālās apvienības deputāti neiespītēsies, tad viņu iecere panākt, ka priekšvēlēšanu aģitācija iespējama tikai valsts valodā, piedzīvojusi loģisku galu – Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija attiecīgo likumprojektu pirms pirmā lasījuma otrdien vienbalsīgi noraidīja.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti otrdien, 29.maijā, nolēma iesniegt izskatīšanai Saeimā likumprojektu, kas paredz stiprināt Latvijas informatīvo telpu, veicināt kvalitatīva un uzticama satura plašāku pieejamību elektronisko plašsaziņas līdzekļu programmās, kā arī noteikt sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu finansēšanas modeļa izmaiņas un to iziešanu no reklāmas tirgus.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ieklausoties nozares speciālistos, likumdevējs piekritis, ka iecere izvērst cīņu ar Krievijas propagandu, ierobežojot krieviski raidošo televīzijas kanālu skaitu pakalpojuma sniedzēju pamatpaketēs, vēlamo rezultātu nenesīs un no likumprojekta svītrota.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Uzklausot nozares speciālistu iebildumus, Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija nolēmusi uzlabot Nacionālās drošības komisijas (NDK) paspārnē radīto likumprojektu, kas informatīvā kara apstākļos piedāvā ierobežot televīzijas pamatpakalpojumu pamatpaketēs iekļaujamo ne Eiropas Savienības valodās translējošo kanālu skaitu.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Latvijā ir jārāda Krievijas televīzijas kanālu starptautiskās versijas, šorīt intervijā Latvijas Radio sacīja Nacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) vadītāja Dace Ķezbere.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Latvijas simtgades pasākumu kulminācijā – 18. un 19. novembrī – notiks multimediālas deju lielizrādes Abas malas koncerti. Divi. Plānotais valsts līdzfinansējums – 626 000 eiro.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pirms diviem gadiem Latvijā pieteikta cīņa nelegālajiem televīzijas pieslēgumiem vainagojusies panākumiem un TV satura nelegāla izmantošana Latvijā sarukusi par 23%, informē biedrības „Par legālu saturu!” izpilddirektore Dace Kotzeva.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Nacionālā apvienība "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un brīvībai"/LNNK aicina koalīcijas partnerus "Vienotību" un Zaļo un zemnieku savienību vienoties par kopīgu plānu Krievijas propagandas televīzijas kanālu ierobežošanā Latvijas teritorijā, informēja VL-TB/LNNK pārstāve Dace Kalniņa.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Tikšanās ar sociālā tīkla “Facebook” pārstāvjiem bija veiksmīga un sociālais tīkls palīdzēs nodrošināt caurspīdīgu vēlēšanās, paziņojis Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) priekšnieks Jēkabs Straume, piebilstot, ka jautājums par “Facebook” bloķēšanu vairs nav aktuāls.

Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ņemot vērā pēdējo dienu notikumus un pastiprināti pievērsto mediju un sabiedrības uzmanību, Nacionālā mediju grupa (NMG) ir nākusi klajā ar plašāku skaidrojumu par to, kā tā veidojusies un kādu viedokli tā pārstāv.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Turpinot strauju attīstību un paplašinot savu darbību, Nacionālā Mediju grupa (NMG) atvērusi divus jaunus ziņu portālus – Labās Ziņas (labaszinas.lv) un Sliktās Ziņas (sliktaszinas.lv), kuru mērķis ir nodrošināt portālu apmeklētājiem interesantu, visaptverošu un noderīgu informāciju par aktualitātēm Latvijā un visā pasaulē.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ir noteikts, cik daudz raidlaika drīkst aizņemt reklāmas elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos. Mediji to cenšas ievērot, taču mēģina to aizvien vairāk ieslēpt, izvietojot raidījumos dažādus produktus. Pēdējā mēneša laikā par šiem pārkāpumiem ir uzlikti trīs sodi, un nozares uzraugs tuvākajā laikā ir plānojis skatīt šo jautājumu.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Uz kādiem principiem balstās sabiedriskais pasūtījums un vai sabiedriskā pasūtījuma izmaksas ir adekvātas – tie ir jautājumi, kas nevienā normatīvajā dokumentā nav precīzi reglamentēti. Šķiet, ka sabiedriskais pasūtījums gan Latvijas Televīzijā, gan Latvijas Radio ir «pelēkā zona» valsts budžeta izlietojumā, kurā būtu jāievieš skaidri kritēriji.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Sabiedriskie mediji no reklāmas tirgus varētu iziet 2020. gadā. Kultūras ministrija (KM) piedāvā četrus iespējamos risinājumus, kā to varētu izdarīt, bet pati atbalsta divus: pakāpenisku vai tūlītēju iziešanu. Šobrīd galvenais uzdevums esot precizēt summas, kas nepieciešamas šā plāna īstenošanai, taču, visticamāk, ar papildu pieciem līdz astoņiem miljoniem eiro no valsts budžeta būs jārēķinās.
 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk
Jaunākie komentāri
Mediju apskats