27. maijs, Sestdiena
Vārda dienas: Dzidra, Gunita, Loreta
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Bieži vien sabiedrībā arhitekta darbu izprot stereotipiski. Valda priekšstats, ka arhitekts zīmē mājas, un tā galvenais uzdevums ir rūpēties par ēku fasāžu dizainu. Patiesībā mākslas radīšana ir tikai maza daļa no arhitektu uzdevumiem – sarežģītākais ir rezultātu padarīt funkcionālu un lietotājam ērtu, tādēļ darbs ir izteikti analītisks. Ēkas funkcija ir tikpat svarīga, kā fasāžu risinājumi.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Rīgas Brīvostas pārvalde (RBP) par veiksmīgu un perspektīvu atzinusi Latvijas Jūrniecības akadēmijas studentu ideju ieviest ūdenstransportu no Rīgas ostas attālinātajām kruīza piestātnēm uz pilsētas centru. Šī ideja ieguva godalgoto pirmo vietu RBP rīkotajā inovāciju konkursā studentiem „Osta pilsētai”.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ēnu ekonomikas īpatsvars būvniecībā ir kļuvis mazāks, taču nozare joprojām ir līdere ēnu ekonomikā. Tā šorīt intervijā Latvijas Radio pauda Latvijas Būvuzņēmēju partnerības vadītāja Baiba Fromane.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas jaunā korpusa otrās kārtas celtniecību varētu sākt nākamā gada beigās, un slimnīcai konkursā būs jāizvēlas arī būvnieks, jo atbildīgās valsts iestādes neakceptēja priekšlikumu laika taupības nolūkā celtniecību uzticēt tiem pašiem celtniekiem, kuri cēla jaunā korpusa pirmo kārtu. Taču slimnīcas vadība nupat ir pieņēmusi lēmumu atklātā konkursā par to, kas izstrādās otrās kārtas būvprojektu un veiks būvdarbu autoruzraudzību.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

2017. gada 1. ceturksnī, salīdzinot ar 2016. gada attiecīgo periodu, būvniecības produkcijas apjoms1 pēc kalendāri izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās pieauga par 8,4 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) jaunākie dati.Būvniecības produkcijas apjoms faktiskajās cenās bija 222 milj. eiro.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ieviešot dzīvē ēnu ekonomikas apkarošanai nepieciešamos risinājumus, būvniecības nozares sākotnējais entuziasms noplacis. Pēdējā Latvijas Būvniecības padomes sēdē dalībnieki tā arī nespēja dot zaļo gaismu darba laika uzskaitei būvobjektos. Konceptuāli piekrita visi, bet, kad nācās balsot, puse atturējās.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Daudz ūdeņu aiztecējis, kopš Pārdaugavā bijušās manufaktūras Tekstiliāna vietā tika plānots īstenot ambiciozu projektu – izsmalcinātus dzīvokļus cilvēkiem ar augstām prasībām. Rūpnīcas grausta nojaukšana nu ir sākta, tā jāpabeidz maijā, bet sapnis par izsmalcinātiem dzīvokļiem vismaz pagaidām nav īstenots.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Kā liecina Lielbritānijas auditorkompānijas “Ernst & Young” (EY) veiktā analīze par “Rail Baltica” projektu, Eiropas Savienībai sedzot projekta izmaksas 85% apmērā, kas ir 5,78 miljardi eiro, Igaunijai nāktos papildus investēt 268 miljonus, Latvijai 393 miljonus un Lietuvai 493 miljonus eiro.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Par dzelzceļa līnijas Rail Baltica izmaksām pagājušā oktobrī tika nosaukti 5 miljardi eiro, bet vakar – jau 5,8 miljardi eiro.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Nemainot valsts ceļu tīklu un valsts budžeta finansējuma apjomu, 2020. gadā valsts ceļu remontdarbiem no budžeta būs pieejami vien 75 milj. eiro, un ceļu remontdarbu apjoms samazināsies trīskārši. Par šo summu ir iespējams veikt remontdarbus uz 450 km ceļu.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pēc septiņiem gadiem Skanstē būs apmēram 24 000 darba vietu un Rīga iegūs vairāk nekā 32 miljonus eiro no iedzīvotāju ienākuma nodokļa – tā ir viena no vīzijām, kas izskanēja Skanstes attīstības aģentūras un Rīgas domes organizētajā konferencē Skanste – Rīgas attīstības perspektīvas 21. gadsimtā.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Raidījumam "900 sekundes" domnīcas "Certus" vadītājs, ekonomists Vjačeslavs Dombrovskis minēja vairākus variantus, kā varētu uzlabot Latvijas autoceļu kvalitāti.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Būvniecības valsts kontroles biroja un Ekonomikas ministrijas organizētais forums Būvniecības nedēļa ievērojams ar to, ka nozarē strādājošie puslīdz atklāti pasaka, ko cits par citu domā – būvnieki par uzraugiem, pasūtītāji par arhitektiem, bet visi kopā par valsts īstenoto regulējumu. Tas joprojām ir pilnveidošanas stadijā, un nozari gaida būtiskas izmaiņas.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Apmēram 75% Būvniecības valsts kontroles biroja (BVKB) pārbaudīto ēku neatbilst būvniecības prasībām, otrdien intervijā LTV raidījumam “Rīta panorāma” atklāja BVKB direktors Māris Demme.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

VAS Latvijas autoceļu uzturētājs Daugavpils ceļu rajons apvieno Dagdas, Preiļu un Daugavpils nodaļas. Kopējais ceļu garums sasniedz 2300 kilometru, no tiem 1365 kilometri ir grants ceļi. Vairāk par ceļu uzturēšanu un arī sabiedrības atbildību par ceļu stāvokli un finansējuma lietderīgu izmantošanu stāsta Daugavpils ceļu rajona vadītājs Vjačeslavs Akentjevs.
 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk
Jaunākie komentāri
Mediju apskats