04. jūlijs, Sestdiena
Vārda dienas: Sandis, Uldis, Ulvis
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Krīze ieviesusi neizbēgamas izmaiņas iedzīvotāju ikdienā un daudzās darbības nozarēs, tostarp mazumtirdzniecībā, liekot uzņēmumiem pārskatīt savus plānus un ieceres. “Maxima Latvija” valdes loceklis un uzņēmuma vadītājs Viktors Troicins intervijā Neatkarīgajai atklāj, kā uzņēmums pārdzīvo krīzi, pircēju ažiotāžu un kā strādās nākotnē.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Kaut gan valsts solījusi pieskatīt pārtikas cenas, lai tās krīzes ietekmē nekāptu, trīs mēnešu laikā pārtikas produktu cenas tomēr ir sadārdzinājušās. Kāpums nav dramatisks, turklāt ažiotāžā pārpārēm pirktie griķi palikuši pat lētāki. Vismaz tā secināja Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra speciālisti. Oficiālā statistika gan griķu cenu kritumu kopš krīzes sākuma nav fiksējusi.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Igaunijas prāmju operators "Tallink Grupp" ("Tallink") pirmos "Burger King" restorānus Latvijā un Lietuvā atvērs tirdzniecības centrā "Akropole" Rīgā un "Akropolis" Viļņā, informēja "Tallink Grupp" pārstāvji.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Valstī izsludinātā ārkārtējā stāvokļa un Covid-19 krīzes dēļ šobrīd kavējas vairāku veikalu atvēršana, bet daži šogad iecerētie vispār netiks atvērti.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pārtikas nozare ir viena no retajām nozarēm, kas šajā krīzē bez darba nepaliks, jo pārtika ir bijusi, ir un būs nepieciešama visos laikos un jebkuros apstākļos. Tomēr piena nozarē strādājošie ir nobažījušies, ka krīze skars arī šo uzņēmējdarbību. Redzot, kas notiek pasaulē, nevienam nerodas jautājumi par to, ir vai nav krīze. Vienīgais jautājums, cik dziļa un smaga tā būs! Lauksaimnieki uzskata, ka krīzi pārvarēt palīdzētu tirdzniecības uzcenojuma un pievienotā vērtības nodokļa (PVN) samazināšana piena produktiem, kas palielinātu vietējo patēriņu.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pieprasījums pēc pārtikas un pirmo nepieciešamības preču piegādes mājās ir tik liels, ka lielajos pārtikas e-veikalos šis pakalpojums šobrīd nav pieejams. Visi pieejamie piegādes laiki ir rezervēti. Arī uz sakomplektētu pirkumu saņemšanu, pašiem aizbraucot pakaļ, šobrīd ir jāgaida vairākas dienas.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Akcīzes nodokļa likmes kāpums vīnam, liķieriem un stiprajam alkoholam no 1. marta plānots mērenāks. Vīna litra cena varētu kāpt par 6 centiem iepriekš plānoto 12 centu vietā. Savukārt Rīgas melnais balzams saskaņā ar jaunajiem grozījumiem likumā Par akcīzes nodokli varētu sadārdzināties par 44 centiem litrā iepriekš plānotā 2,51 eiro pieauguma vietā, liecina Neatkarīgās aprēķini.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Konkurences padome (KP) pēc tirgus uzraudzībā konstatētajām nepilnībām maizes piegādē mazumtirdzniecībā aicinājusi lielos tirgus spēlētājus – SIA RIMI Latvija un SIA Maxima Latvija – uzlabot iekšējos kontroles procesus, lai novērstu šaubas par to rīcības atbilstību Negodīga mazumtirdzniecības prakses aizlieguma likumam (NMPAL). Vienlaikus KP atgādina pārējiem mazumtirgotājiem par nepieciešamību korekti piemērot NMPAL regulējumu, atturoties no darbībām, kas var liecināt par to iepirkuma varas ļaunprātīgu izmantošanu.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

“Maxima Latvija” veiktajā aptaujā par produktiem, kurus iedzīvotāji vēlētos par samazinātām cenām, vidēji 80% respondentu norādīja, ka vēlas samazinātas cenas piena produktiem, svaigai gaļai, kā arī augļiem un dārzeņiem. Papildus šiem produktiem iedzīvotāji samazinātas cenas vēlas arī zivīm un jūras veltēm, kā arī mājsaimniecības precēm.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Lai gan daļa pārtikas produktu šogad pasaules tirgū varētu palikt lētāki, Latvijā šīs izmaiņas nebūs jūtamas. Pārtiku Latvijā sadārdzinās izmaksu kāpums, piemēram, akcīzes nodokļa sadārdzinātā degviela un darbaspēka trūkuma izraisītais atalgojuma pieaugums.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pērn veiktais Rimi pētījums atklāj, ka ceturtā daļa Baltijas iedzīvotāju ir izmēģinājuši pārtikas iegādi internetā. Laika taupīšana, izmantojot dažādus digitālos risinājumus, kļūst aizvien aktuālāka, un digitālās inovācijas ir teju obligāts priekšnoteikums, lai uzlabotu iepirkšanās pieredzi mūsu dinamiskajā ikdienā.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

No trīs Baltijas valstīm visvairāk naudas pārtikai jāatvēl Igaunijas iedzīvotājiem. Pārtikas produktu iegāde vienam Igaunijā dzīvojošajam izmaksā vidēji 170 eiro mēnesī. Tomēr Latvijā, kur pārtikai viens cilvēks atvēl mazāk nekā ziemeļu kaimiņi (vidēji 134 eiro mēnesī), šie izdevumi ir viena no lielākajām ģimenes budžeta sastāvdaļām, jo arī ienākumu līmenis mums ir ievērojami zemāks.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Bijušās robotu rūpnīcas vietā būvētā Rimi lielveikala Aleja atvēršana iekavēsies par aptuveni pusgadu, tāpat arī Zolitūdē uzbūvētais un jau ekspluatācijā nodotais Lidl veikals pircējiem nebūs pieejams vēl vairākus mēnešus.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Šobrīd vairs tikai četras valstis Eiropas Savienībā (ES) pārtiku apliek ar pilnu pievienotās vērtības nodokli (PVN).

Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Latvijas veikalos identisku produktu cenas mēdz atšķirties ne tikai starp dažādiem tirgotājiem, bet pat viena mazumtirdzniecības tīkla ietvaros. Atšķirīgu atlaižu un dažādu pamatcenu piemērošana identiskiem produktiem tirgotājam ļauj novirzīt pircēju plūsmu sev vēlamā virzienā, iegūt priekšrocības konkurences cīņā un galu galā gūt lielāku peļņu.
 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk
Jaunākie komentāri
Mediju apskats