14. decembris, Piektdiena
Vārda dienas: Auseklis, Gaisma
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) 20. jubilejas konferencē IKT nozares un jaunuzņēmumu pārstāvji, valsts amatpersonas diskusijās atskatījās uz nozares pirmsākumiem, kad internetu Latvijā lietoja vien 9% cilvēku, izvērtēja šodienu – kad IKT ir augoša un eksportspējīga nozare, kas valsts kopbudžetā rada 7% no visiem nodokļu maksājumiem, un apsprieda Latvijas spēju nākotnē integrēt visu sabiedrību vienotā digitālā vidē. 
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Kopš 2017. gada decembra esmu Eiropas Savienības (ES) dalībvalstu nodarbinātības dienestu tīkla PES valdes priekšsēdētāja vietniece, un tas sniedz iespēju par nodarbinātības jautājumiem aktīvāk diskutēt ES līmenī, informējot arī par notiekošo Latvijā, kur darba devēji aizvien aktīvāk iesaistās atbalsta pasākumu veidošanas procesā un dalās ar labo praksi, kas saistīta ar darbinieku kapacitātes celšanu, darba vides pielāgošanu darba procesu rezultativitātes sekmēšanai. Pozitīvi tiek vērtēta ciešā Baltijas valstu sadarbība nodarbinātības jomā, kas balstīta uz praktiskās informācijas apmaiņu un atbalstu ikdienas pakalpojumu nodrošināšanā klientiem. Pateicoties Latvijas valsts simtgades pasākumiem, īpašu uzmanību piesaistījām tam, cik atšķirīga ir nodarbinātība Latvijā, akcentējot izaugsmes iespējas un radošumu, kas ir ļoti svarīgs darba tirgus akcents.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Interneta pakalpojumus Latvijā kopumā nodrošina vairāk nekā 200 operatori un lielākajā daļā reģionu ir iespēja izvēlēties kādu no pakalpojuma sniedzējiem. Tas, protams, nozīmē arī lielu konkurenci nozarē, tāpēc pakalpojuma sniedzēji nereti īsteno agresīvu klientu pārvilināšanas politiku. Biznesa augstskolas Turība docētāja, mārketinga eksperte Iveta Liniņa uzsver, ka lielākā daļa interneta pakalpojumu sniedzēju Latvijā demonstrē ļoti sliktu mārketinga toni, agresīvi un uzstājīgi pierunājot klientu izmantot viņu pakalpojumus un pēc tam pilnībā aizmirstot par klientu.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Latvija ar 1605 punktiem ir pakāpusies uz augsto 12. vietu Eiropas datu portāla atvērto datu atkalizmantošanas indeksā, saglabājot savu pozīciju to valstu grupā, kas strauji sasniegušas progresu atvērto datu jomā, kā arī apsteidzot Eiropas Savienības vidējo rādītāju.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

E-pakalpojumu popularitāte iedzīvotāju vidū pieaug, atklāj 2018. gada e-indeksa rezultāti. 2017. gadā gandrīz puse (40,2%) labprātāk izvēlas pakalpojumus saņemt elektroniski, kamēr klātienē vien 18,9%, bet vēl retāk tiek izmantoti tādi kanāli kā pasts vai telefons. Līdz ar to iestādes vairāk uzmanības pievērš e-pakalpojumu kvalitātei un ērtībai. Aktīvāk uzmanība pievērsta arī komunikācijai ar sabiedrību, izmantojot sociālo tīklu platformas – šobrīd divas trešdaļas no iestādēm ir pārstāvētas Facebook, kur veic regulāru komunikāciju.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Šī gada 9. novembrī centrālās un Austrumeiropas lielākais Apple produkcijas premium izplatītājs iStyle svin gada jubileju kopš ienākšanas Latvijas tirgū. Pirmajā darbības gadā sasniedzot vairāk nekā 2,5 miljonu eiro apgrozījumu, uzņēmums ir nolēmis paplašināt darbību un nākamajā gadā atvērt trešo veikalu Rīgā. Tas būs Baltijā lielākais Apple produkcijas veikals 300 m2 platībā un atradīsies daudzfunkcionālajā iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”. 
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Ministru kabineta šā gada 5. novembrī akceptēja grozījumus Patērētāju tiesību aizsardzības centra nolikumā, nosakot Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pienākumu veikt ģeogrāfiskās bloķēšanas regulas uzraudzību.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pirmajā Latvijas digitālajā forumā “Datos balstīta nācija”, kas 25. oktobrī norisinājās Vidzemes koncertzālē Cēsīs, piedalījās vairāk nekā 120 augsta līmeņa Latvijas un Eiropas valsts pārvaldes, biznesa un akadēmiskās vides eksperti un vizionāri. Forumā eksperti diskutēja par Latvijas digitālo transformāciju, izceļot e-biznesa, e-pārvaldes un e-sabiedrības veiksmes stāstus, kā arī diskutēja par tehnoloģiju, lielo datu, mākslīgā intelekta un virtuālās realitātes radītajiem izaicinājumiem. 
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

2018. gada sākumā Latvijā 99,6% uzņēmumu ar nodarbināto skaitu 10 un vairāk lietoja internetu, bet tīmekļa vietne bija 63,0% uzņēmumu, liecina CSP aptauja par IKT lietošanu uzņēmumos. 44,1% uzņēmumu darbinieku darbā regulāri lietoja datoru ar interneta pieslēgumu. Gada laikā šis rādītājs pieaudzis par 1,9 procentpunktiem.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Jau gandrīz mēnesi Latvijas drošības iestāde turpina vētīt, vai a/s Radio SWH 80% akciju nonākšana ar Šveices advokātu Rudolfa Meroni nepārprotami saistītās SIA Media Support īpašumā neapdraud Latvijas valsts nacionālo drošību, secināms no Ekonomikas ministrijas (EM) atbildes žurnālistiem.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Oktobrī “Executive Forum” ietvaros jau piekto gadu Rīgā pulcējās gan zinošākie ārvalstu, gan Latvijas IT eksperti, uzņēmēji un citu jomu pārstāvji, lai diskutētu par šī brīža nozīmīgākajām nozares un sabiedrības aktualitātēm, kā arī dalītos personiskos novērojumos par IT problēmām Latvijā. Foruma ietvaros eksperti apsprieda kiberpratības nozīmīgumu, gudru datu pārvaldību un nozares iespējas.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Telekomunikāciju uzņēmums "Lattelecom" nākamā gada pavasarī mainīs nosaukumu un turpmāk būs zīmols "tet", atklājis uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis. Nosaukums "tet" ietvers tehnoloģiskus risinājumus, savukārt "Helio" tiks pozicionēts kā izklaides zīmols.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Saeima ceturtdien, 20. septembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus likumā “Par nodokļiem un nodevām”, kas nodokļu nomaksas jomā paredz stingrāk kontrolēt preču tirdzniecību un pakalpojumu sniegšanu internetā.
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Pagājušajā nedēļas nogalē Berlīnē notikušās pasaules inovāciju izstādes IFA 2018 laikā uzņēmums Samsung Electronics iepazīstināja ar jaunākajiem sasniegumiem mākslīgā intelekta un lietu interneta (Internet of Things) jomās, prezentējot jaunus gudros produktus, kas ne vien atvieglos ikviena cilvēka sadzīvi, bet arī ietekmēs turpmāko tehnoloģiju tirgus attīstību. 
Atlikt ziņuSlēpt ziņu

Uzņēmuma iekšējā komunikācija ir būtisks instruments ne tikai uzņēmuma vai organizācijas tēla veidošanā, bet arī nozīmīgs faktors kopējās attīstības un izaugsmes stiprināšanā. Ik katrs lielāks uzņēmums ir saskāries ar “intraneta” ieviešanas projektu un zina, kas strādās vai, gluži otrādi - nestrādās, darot to ar Sharepoint, Confluence, Jive vai, nedod Dievs, taisot pašiem savu super-rīku. 
 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk
Jaunākie komentāri
Mediju apskats