|
Latvijas zelts ir mūsu meži, jūra, zeme un nepiesārņotā vide, un, kas gan var būt skaistāks par mums apkārtējo vidi, ne tikai ārpus mājas, bet arī mājās, piepildītu ar dabīgiem, skaistiem un ekoloģiskiem produktiem no Latvijas? Pēdējā laikā cilvēki aizvien vairāk ir iecienījuši vienkāršu un estētisku noformējumu savas ikdienas dzīvei, piemēram, izvēloties Latvijā ražotus koka traukus, kuri ir ne vien vizuāli pievilcīgi, bet arī dabīgi un 100% roku darbs.

Birojs “Latvijas Produkts” aktīvi iestājas par vietējo preču un
pakalpojumu popularizēšanu, regulāri rīkojot dažādas informatīvās
kampaņas, kuru mērķis ir izglītot vietējo pircēju par pašmāju ražotajiem
produktiem. Tāpat “Latvijas Produkts” nerimtīgi ir aicinājis atsaukties
ikvienu, kam rūp Latvijas nākotne un valsts attīstība, sniedzot savu
atbalstu vietējo produktu un pakalpojumu atpazīstamības veicināšanā. Uz
šo aicinājumu līdz šim atsaukušies vairāki desmiti vietējo uzņēmumu, kā,
piemēram, bērnu rotaļu laukumu ražotājs “Z Company Latvia”, Z/S
“Gundegas” un daudzi citi.

Krievijas embargo Eiropas Savienības precēm, diemžēl, sāpīgi skāris arī
saimniecības Latvijā - dārzeņu audzētāji Zemgalē sākuši iznīcināt pašu
izaudzēto, savukārt zemnieki tirgū esot spiesti dārzeņus un augļus
pārdot zem pašizmaksas. Lai novērstu situāciju, kad Latvijas veikalos un
tirgos dominē vien Polijas pārtika, savukārt, vietējie ražojumi tiek
izmesti komposta kaudzē, birojs “Latvijas Produkts” apņemas informēt
sabiedrību par kvalitatīvajiem pašmāju ražojumiem, jo samērā bieži
pircējiem nemaz nav pieejama informācija par augļu, dārzeņu, gaļas,
piena un citu vietējo produktu iegādes vietām.

Pēdējā laikā sabiedrībā arvien vairāk nostiprinās pārliecība - jo vairāk
izmantosim vietējos produktus, jo labāk dzīvosim. Lai arī vietējo
produktu un pakalpojumu atbalsts ir būtisks jebkurā laikā, šobrīd, kad
Krievija noteikusi pilnīgu importa aizliegumu lielākajai daļai pārtikas
produktu, kas tiek importēti no Eiropas Savienības, tostarp Latvijas,
sabiedrībai jābūt īpaši saliedētai un jāapzinās, ka Latvijas ekonomikas
izaugsmei ļoti būtiski ir novērtēt pašmāju ražojumus.

Kā zināms, jūlijā ir sākusies uzņēmumu pieteikšanās balvai „Latvijas
Eksportprece 2014”. Konkursu organizē Latvijas Eksportpadome ar mērķi
paust atzinību, novērtēt un vēlreiz atgādināt par Latvijā esošiem un
strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces
un pakalpojumus, kas tādējādi nes Latvijas vārdu pasaulē. Pirmā mēneša
laikā balvai „Latvijas Eksportprece 2014” jau pieteicies liels skaits
uzņēmumu un interese ir liela.

Lai efektīvi izceltu un popularizētu tieši vietējās preces un
pakalpojumus, birojs "Latvijas Produkts" uzsācis vērienīgu preču zīmes
pavasara mārketinga komunikācijas un reklāmas kampaņu, kuras laikā tiks
realizētas apjomīgas mārketinga aktivitātes. Kampaņai jau pieteikušies
vairāki desmiti vietējo ražotāju un pakalpojumu sniedzēju, taču uzņēmumu
interese joprojām turpinās un katru dienu tiek saņemti arvien jauni
pieteikumi. Kampaņa norisināsies vairāk kā divus mēnešus – aprīlī,
maijā, uzsvaru liekot uz interaktīvu komunikāciju ar Latvijas
iedzīvotājiem.
Birojs "Latvijas Produkts" ir
uzsācis gatavošanos preču zīmes pavasara mārketinga
komunikācijas un reklāmas kampaņai, un aicina vietējos uzņēmumus
iesaistīties vairāk kā 2 mēnešus (aprīlis, maijs) apjomīgās
mārketinga aktivitātēs, kas veidotas ar mērķi izcelt un
popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, to kvalitāti un
pieejamību.
Norādot uz produktu augsto kvalitāti un vietējo izcelsmi, mājražotāja
“Ievlejas” produkcijai tiek piešķirta preču zīme “Latvijas Produkts”, ko
turpmāk iespējams izmantot, lai gardo, dabīgo un pašu mājās cepto maizi
varētu vieglāk atpazīt, novērtējot to sastāvā esošo produktu vietējo
izcelsmi. Uzsverot lepnumu par savu produkciju, uzņēmums ņēmis dalību
arī, viņuprāt, latviskākajā kampaņā – “Savējie!”.
Turpinot attīstīt dabīgu, Latvijā ražotu produktu lietošanu uzturā un
norādot uz produkcijas augsto kvalitāti, uzņēmuma “Saldus Pārtikas
Kombināts” ražotajiem produktiem tiek piešķirta preču zīme “Latvijas
produkts”, ko turpmāk iespējams izmantot, lai gardos, dabīgos un pašu
mājās ražotos gardumus varētu vieglāk atpazīt. Uzsverot lepnumu par savu
produkciju, uzņēmums ņēmis dalību arī latviskajā kampaņā – “Savējie!”.
Tuvojoties brīdim, kad mūsu naudas makos redzēsim vien tikai eiro,
jūtama neliela sabiedrības depresija. Birojs „Latvijas produkts” ir
pārliecināts – jo vairāk izmantosim vietējos produktus – jo labāk
dzīvosim, tādējādi, izceļot pašmāju ražotājus, tradīcijas un
neaizmirstot, ka ir lietas, ko mums nevarēs atņemt – darba sparu un
produktu kvalitāti, ko nespēj piedāvāt neviena cita Eiropas valsts.
Atkāroti izvērtējot uzņēmuma atbilstību kritērijiem, dārzeņu audzēšanas
un pārstrādes uzņēmumam “Dimdiņi” tiek pagarināts preču zīmes „Dabīgs
produkts” izmantošanas termiņš, tādējādi apstiprinot, ka “Dimdiņi”
ražotā produkcija ir dabīga un kvalitatīva.
Arvien vairāk uzņēmumi, kas produkciju eksportē uz ārvalstīm, par vienu
no sava tēla veidošanas būtiskiem elementiem atzīst produktu izcelsmes
vietas apliecinājumu. Izvēloties produktus marķēt ar preču zīmi „Quality
Product of Latvia”, produktiem tiek piešķirta kvalitātes zīme, jo, kā
atzīst ražotāji, Latvijas preces un pakalpojumus ārvalstu pircēju
novērtē.
Birojs “Latvijas Produkts” mēneša garumā no 1.-30.novembrim ar vērienīgu
kampaņu atzīmēs Latvijas proklamēšanas gadadienu. Uzņēmumi aicināti
iesaistīties apjomīgās mārketinga aktivitātēs, kas veidotas ar mērķi
izcelt un popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, to kvalitāti un
pieejamību.
Rūpējoties par patriotisku garu un mīlot latviešu tradīcijas, uzņēmums
Ķoņu dzirnavas savu mīlestību pret Latviju pierāda jau vairāk kā 200
gadus. Ķoņu dzirnavas ir vienīgā vieta Latvijā, kur vienkopus maļ
graudus, vērpj vilnu, šuj segas un spilvenus, kas pildīti ar Latvijā
audzēto aitu vilnu. Uzsverot svarīgās latviešu tradīcijas, uzņēmums
ņēmis dalību arī, viņuprāt, latviskākajā kampaņā - “Savējie!”
Kā liecina biroja „Latvijas Zīmoli” apkopotie dati, produktu marķēšana
ar preču zīmēm „Dabīga Produkts” un „Latvijas Produkts” palielina to
pārdošanas apjomus arī vietējā – Latvijas tirgū. Iedzīvotāji novērtē
kvalitatīvas, dabīgas, Latvijā ražotas preces un pakalpojumus un tos
labprāt iegādājas.

|
|