26. novembris, Ceturtdiena
Vārda dienas: Konrāds, Sebastians
Sākuma lapa » Makroekonomika » Luminor banka piešķir 1,8 miljonu eiro finansējumu AS Latvijas Maiznieks
Luminor banka piešķir 1,8 miljonu eiro finansējumu AS Latvijas Maiznieks
Autors: Publicitātes materiāls / 21. oktobris 2020, 14:02
Luminor banka piešķīrusi finansējumu 1,8 miljonu eiro apmērā maizes ražošanas uzņēmumam Latvijas Maiznieks. Līdzekļi paredzēti jaunas saldētās produkcijas noliktavas ēkas būvniecībai Daugavpilī. 

Daugavpilī jau atrodas uzņēmuma Latvijas Mazinieks esošā rūpnīca, taču, lai iegūtu vairāk un kvalitatīvāku vietu produktu uzglabāšanai un nodrošinātu operatīvāku piegādi tirdzniecības vietām, uzņēmums blakus esošajai rūpnīcai uzsācis jaunas noliktavas būvniecību. Noliktava paredzēta saldētās produkcijas uzglabāšanai ar aptuveni 4000 palešu vietām, un tā būs aprīkota ar mūsdienīgām iekārtām, piemēram, mobilo palešu plauktu sistēmu un horizontālo automātisko pakošanas līniju maizes izstrādājumu fasēšanai. Šo investīciju projektu uzņēmums īsteno ar Lauku atbalsta dienesta atbalstu, un tā kopējās izmaksas ir vairāk nekā 2 miljoni eiro, no kuriem Luminor bankas finansējums sastāda vairāk nekā 1,8 miljonus eiro. 
“Jau iepriekš esam atbalstījuši savu klientu Latvijas Maiznieks, veiksmīgi finansējot svarīgu projektu realizēšanu Daugavpilī, piemēram, 2018. gadā paplašinot rūpnīcu un uzstādot pilnīgi jaunu “Izcep pats” Ciabatta maizes ražošanas līniju. Priecājamies, ka varam turpināt sadarbību arī šajā projektā. Novērtējam klientus, kas tiecas uz attīstību, kā Latvijas Maiznieks, kas vēl papildus jaunās noliktavas būvniecībai, šogad izveidojis arī jaunu maizes zīmolu un radījis vairākus maizes veidus ar paaugstinātu uzturvērtību,” saka Ilze Zoltnere, Luminor Korporatīvā departamenta vadītāja. 
Uzņēmuma kopējais investīciju apjoms sasniedz 2,5 miljonus eiro, investējot 215 000 tūkstošus eiro jaunā zīmola "Latvijas Zeltene" izveidē, kas aizstāj maizes sēriju "Zeltene". Maizes sērijai radīts jauns vizuālais izskats un veiktas investīcijas līnijas modernizācijā Daugavpils rūpnīcā.
“Zīmols “Zeltene” jau ilgus gadus ir bijis iecienīts produkts daudzās Latvijas ģimenēs, taču, novērtējot patērētāju uzticību, esam radījuši jaunu zīmolu “Latvijas Zeltene”. Ar zīmola maiņu vēlamies uzsvērt, ka visi šīs sērijas produkti tiek ražoti Latvijā – Daugavpils rūpnīcā. Zīmola maiņas ietvaros izstrādāta pilnīgi jauna dubultā plaucējuma ražošanas tehnoloģija “Latvijas Zeltene” gaišajai rudzu maizei, kas paaugstina maizes uzturvērtību un kvalitāti. Tajā pašā laikā esam saglabājuši produkta cenu nemainīgu,” uzsver uzņēmuma Latvijas Maiznieks valdes loceklis Māris Daude.
Par AS Latvijas maiznieks
AS Latvijas Maiznieks pirmsākumi meklējami 1968. gadā, kad tika dibināts Daugavpils maizes kombināts. Šobrīd Latvijas Maiznieks ir lielākais maizes ražošanas uzņēmums Latvijā. Jaunākās tehnoloģijas un investīcijas inovācijās, apvienojoties ar labākajām Latvijas maizes cepšanas tradīcijām, ļauj produktiem saglabāt nemainīgi lielisku garšu un kvalitāti. Maizes sērija "Latvijas Zeltene", “Latvijā cepts!", tostermaizes "Vita!", "Īstenā" rudzu maize, porcijmaižu sērija "Maiziņš" un “Latvijas Graudu” maizes, kā arī konditorejas izstrādājumi “Kūko” un “Rulē” ir iecienītākie Latvijas Maiznieks produkti. Turklāt uzņēmums Latvijas Maiznieks piecus gadus pēc kārtas arī atzīts kā “TOP darba devējs Latgales reģionā” un “Lielākais nodokļu maksātājs Latgales reģionā”.
Par Luminor banku
Luminor ir trešais lielākais finanšu pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs ar aptuveni 900 tūkstošiem klientu, 2 500 darbiniekiem, kā arī 15,6% tirgus daļu noguldījumos un 17,6% tirgus daļu kreditēšanā 2020. gada pirmā pusgada beigās. Luminor pašu kapitāls sastāda 1.6 miljardus eiro, pirmā līmeņa pamata kapitāla rādītājam (CET1) sasniedzot 22,0%.



Diskusija par rakstu (0)
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats