02. maijs, Ceturtdiena
Vārda dienas: Sigmunds, Zigismunds, Zigmunds
Sākuma lapa » Makroekonomika » 71% iedzīvotāju atalgojums šobrīd nav lielāks nekā pirmskrīzes laikā
71% iedzīvotāju atalgojums šobrīd nav lielāks nekā pirmskrīzes laikā
Autors: Apollo.lv / 24. jūlijs 2013, 11:23
Lielākā daļa jeb 71% no šobrīd nodarbinātajiem Latvijas ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem atzīst, ka viņu atalgojums nav pārsniedzis pirmskrīzes atalgojuma līmeni.



To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlijā veiktais pētījums.

17% no aptaujātajiem atzinuši, kas tas drīzāki nav pārsniedzis pirmskrīzes līmeni, bet 54% - noteikti nav pārsniedzis.

 Salīdzinoši biežāk šādu atbildi snieguši aptaujātie vecumā no 40 līdz 55 gadiem, Kurzemes iedzīvotāji, iedzīvotāji ar salīdzinoši zemākiem vidējiem mēneša ienākumiem.

6% aptaujāto šobrīd nodarbināto Latvijas ekonomisko iedzīvotāju norādījuši, ka 2008. gadā nebija nodarbināti. Savukārt 4% aptaujāto šobrīd nodarbināto Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav skaidras atbildes uz šo jautājumu.

Savukārt piektā daļa jeb 19% no šobrīd nodarbinātajiem Latvijas ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem atzīst, ka viņu atalgojums ir pārsniedzis pirmskrīzes līmeni.

9% aptaujāto atzīst, ka viņu atalgojums noteikti pārsniedzis pirmskrīzes līmeni, bet 10% - ka drīzāk tas ir pārsniedzis pirmskrīzes atalgojuma līmeni.

Salīdzinoši biežāk atalgojuma pieaugumu min iedzīvotāji ar augstākiem vidējiem mēneša ienākumiem.

Jau ziņots, ka Latvijas Bankas «Makroekonomisko norišu pārskatā» teikts, ka šā gada 1. ceturksnī vidējā darba samaksa latos nedaudz pārsniegusi pirmskrīzes līmeni 2008. gadā.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: atalgojums, atalgojums pirmskrīzes līmenī, darbinieku atalgojums, pirmskrīzes līmenis

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats