Autors: Antra Gabre / NRA.lv / 10. marts 2015, 11:34
Jauna sistēma, 2015/03/10 16:22
“Subsidētā nauda nokļūst nevis pie pārvadātāja, bet pie pakalpojuma ņēmēja (piemēram, pašvaldības vai Satiksmes ministrijas)” – šādā veidā nemaksājot pārvadātājiem tiešam ir iespējams daudz ieekonomēt.
Jelgavas kartes lietotājiem katru gadu ir jāmaksā par jaunu kārti. 15 000 Jelgavas iedzīvotāji par to katru gadu maksa 25 000 euro.
Cik saprotu no raksta, Bergs piedāvā invalidiem ar krēsli kapt pa pirmām durvīm.
Tur, kur validācijā ir iesaistīts cilvēks, tieši tur arī rodas nevalidētie pasažieri. Tā ir vienā no svārīgām Jelgavas sistēmas problēmām.
G. Auders “malacis”, pareizi sastādīja piedāvājuma prasības, kā rezultātā konkursā piedālījas tikai viena banka. Pie tam konkursa dokumentu sagatavošanas laiks bija 2 stundas (pat nav 2 dienas), bet parasti tās ir viens mēnesis.
Jelgavas karte var kļūt par bankas karti, tikai ja visa Jelgavas sistēma būs pārtaisīta no jauna.
“Subsidētā nauda nokļūst nevis pie pārvadātāja, bet pie pakalpojuma ņēmēja (piemēram, pašvaldības vai Satiksmes ministrijas)” – šādā veidā nemaksājot pārvadātājiem tiešam ir iespējams daudz ieekonomēt. Jelgavas kartes lietotājiem katru gadu ir jāmaksā par jaunu kārti. 15 000 Jelgavas iedzīvotāji par to katru gadu maksa 25 000 euro. Cik saprotu no raksta, Bergs piedāvā invalidiem ar krēsli kapt pa pirmām durvīm. Tur, kur validācijā ir iesaistīts cilvēks, tieši tur arī rodas nevalidētie pasažieri. Tā ir vienā no svārīgām Jelgavas sistēmas problēmām. G. Auders “malacis”, pareizi sastādīja piedāvājuma prasības, kā rezultātā konkursā piedālījas tikai viena banka. Pie tam konkursa dokumentu sagatavošanas laiks bija 2 stundas (pat nav 2 dienas), bet parasti tās ir viens mēnesis. Jelgavas karte var kļūt par bankas karti, tikai ja visa Jelgavas sistēma būs pārtaisīta no jauna.