26. aprīlis, Piektdiena
Vārda dienas: Alīna, Rūsiņš, Sandris
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Juris Gulbis: Mēs lepojamies ar to, ko esam paveikuši
Juris Gulbis: Mēs lepojamies ar to, ko esam paveikuši
Autors: Juris Paiders / NRA.lv / 12. decembris 2018, 10:32
Uz NRA jautājumiem atbild Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.



- Kā jūs vērtējat 2018. gada rezultātus? Kādas bija veiksmes, kādas neizmantotās iespējas?

- Gads mums ir bijis diezgan veiksmīgs. Izaugsme turpinās, un, ja mums paveiksies, tad izaugsmes skaitlis, vērtējot apgrozījumu, būs tuvu pie 10%. Pieaugums ir gan jaunajās biznesa līnijās, gan arī visās tā sauktajās tradicionālajās nozarēs, tomēr vairāk ne tik straujš, jo kopējais interneta un televīzijas tirgus ir piesātināts.

- Kuri no biznesa segmentiem šogad auga straujāk, kuros biznesa segmentos ir vērojama stabila attīstība?

- Šogad mums ir, ar ko lepoties. Ļoti strauji aug jaunākie biznesa segmenti - elektrības tirdzniecība, mākoņu pakalpojumi, datu centrs, kā arī mazumtirdzniecības daļa. Ļoti veiksmīgi attīstās mūsu būvniecības uzņēmums Citrus Solutions. Šeit izaugsmi nodrošināja gan pieeja Eiropas fondiem, gan arī tas, ka kļuvām par pilnvērtīgu ģenerāluzņēmēju. Mazumtirdzniecības segmentā ir strauji palielinājusies tehnikas tirdzniecība, jo mums ir iespēja saviem klientiem piedāvāt visizdevīgākos dalītā maksājuma nosacījumus. Labi rezultāti ir arī izklaides biznesā, gan Helio Medija kompānijā, kas veido kanālus 360TV un STV Pirmā! un sniedz reklāmas pakalpojumus, gan arī Shortcut pakalpojumam. Shortcut lietotne, ar ko mēs ļoti lepojamies, kā arī vietējais saturs, ko piedāvājam mūsu kanālos, ļauj mums cīnīties ar starptautiskajiem spēlētājiem, jo skatītājam ir nepieciešams saturs latviešu valodā. Tirgus daļu mums palīdzēja noturēt un arī turpmākajos gados palīdzēs šogad ieviestā Helio interaktīvā televīzija. Varu apgalvot, ka mums ir izdevies izveidot jaunu biznesa modeli, kas vairāk nav atkarīgs tikai un vienīgi no Latvijas tirgus. Mēs daudz strādājam ārpus Latvijas. Datu centru bizness jau otro gadu pieaug par ceturtdaļu, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Turklāt 70% veido pakalpojuma eksports, Ukrainas mākoņpakalpojumu tirgū pat ieņemot ceturto vietu. Vācijā mūsu meitas uzņēmums Citrus Solutions izbūvē optikas tīklu vācu klientiem, liekot lietā Latvijā gūto pieredzi. Virzieni, kuros īpaša attīstība nenotiek, protams, ir fiksētie balss sakaru pakalpojumi. Interneta un televīzijas segmentam šogad būs pāris procentu liels pieaugums, kas skaidrojams gan ar to, ka Latvijā ir ļoti piesātināts tirgus un augsta konkurence, gan ar Latvijas demogrāfisko situāciju, jo samazinās gan iedzīvotāju, gan mājsaimniecību skaits.



Diskusija par rakstu (0)
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats