09. maijs, Ceturtdiena
Vārda dienas: Einārs, Ervīns, Klāvs
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » PVD vadītājs atklāj, par ko patiesībā sabiedrībai būtu jāuztraucas
PVD vadītājs atklāj, par ko patiesībā sabiedrībai būtu jāuztraucas
Autors: Apollo.lv / 8. marts 2013, 8:19
Zirga gaļas skandāls nebūt nav tas, par ko sabiedrībai būtu jāuztraucas. Drīzāk sabiedrībai būtu jāuztraucas par E vielām, kas ir veikalu produktos, uzskata Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) ģenerāldirektors Māris Balodis.


«[..] Patiesībā sabiedrībai vairāk būtu jāuztraucas par E vielām, kuras marķējumā gan piemin, bet nenorāda to koncentrāciju. Jo tās ir ķīmiskas vielas, kas lielākā koncentrācijā var izraisīt dažādas blaknes, sākot ar īslaicīgiem nervu darbības traucējumiem līdz pat kancerogēnam efektam,» intervijā «Latvijas Avīzei» sacīja Balodis.

Balodis laikrakstam norāda, ka PVD ikdienā saņem ļoti daudz sūdzību gan par nopirktajiem produktiem, to kvalitāti, gan neievērotiem uzglabāšanas nosacījumiem, temperatūras režīmiem, par derīguma termiņiem, par svešķermeņiem produktos, par higiēnas stāvokli. Teju puse jeb 40% no sūdzībām bijušas pamatotas.

Tāpat PVD šefs atzinis, ka tirgū nonāk nezināmas izcelsmes produkti. «Pirms mēneša Centrāltirgū pārbaudījām autotransportu, kas pieved gaļu, – tikai daļai bija pavaddokumenti. Šī partija tika apturēta, bet vēlāk tik un tā nelegālā gaļa parādījās tirgū,» neslēpj Balodis.

Balodis arī brīdina, ka, sākoties dārzeņu sezonai, «atkal visi tirgos Latvijas gurķus, no kuriem liela daļa te nemaz nebūs audzēti». «Te nesen tirdzniecībā maisiņos ar marķējumu «Audzēts Latvijā» bija skaisti burkāni – izrādās, ražoti Holandē. Taisnojās, ka vairumtirdzniecības bāzē kļūdījušies iesaiņojot.»




Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Māris Balodis, PVD, zirga gaļa

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats