05. maijs,
Vārda dienas: Ģederts, Ģirts
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Pieaug interese par darbu tiešās pārdošanas uzņēmumos
Pieaug interese par darbu tiešās pārdošanas uzņēmumos
Autors: Andris Jurkevics / BIZNESS.LV / 8. februāris 2013, 12:30
Palielinoties sabiedrības pirktspējai un meklējot iespējas, kā nopelnīt vairāk, pieaugusi dažādu iedzīvotāju grupu interese par darbu tiešās tirdzniecības uzņēmumos.



Kā liecina uzņēmumu sniegtā informācija, cilvēku interese par darbu tiešajā tirdzniecībā, kas nozīmē preču un pakalpojumu tirdzniecību, tiekoties ar potenciālajiem klientiem klātienē, arvien paaugstinās. Tas varētu būt skaidrojams ar iedzīvotāju paradumu maiņu, arvien biežāk izvēloties augstas kvalitātes preces tieši no pārdevēja, kā arī cilvēku interesi papildus nopelnīt. Preču demonstrācija tiešajā tirdzniecībā parasti notiek klientu mājās, darbā vai citās, ar mazumtirdzniecību nesaistītās, vietās. Tā visbiežāk notiek, tiešajam pārdevējam izskaidrojot vai nodemonstrējot preci ārpus mazumtirdzniecības tīkla vietām, tādēļ dod iespēju pārdevējam pašam plānot darbu.

„Tiešās tirdzniecība menedžeri mūsu uzņēmumā var brīvi plānot savu laiku un darba režīmu, kas daudziem ir ļoti būtiski. Tas ļauj šo darbu savienot ar jau esošo vai arī darīt to cilvēkiem, kas nevar atļauties vai nevēlas strādāt noteiktas darba stundas. Interesi par tirdzniecības speciālista amatu izrāda arvien vairāk jauni cilvēki, kā arī cilvēki pirmspensijas un pensijas vecumā, kā arī sievietes, kas audzina bērnus,” atzīmē SIA „Eastcon” pārdošanas vadītājs Uldis Pommers.

„Esam novērojuši, ka ekonomiskās lejupslīdes laikā cilvēki izrāda pat lielāku interesi par papildus iespējām nopelnīt. Ekonomikai uzlabojoties, palielinās arī pārdošana – mūsu sadarbības partneru klientu pirktspēja palielinās un viņi kļūst atvērtāki dažādiem
piedāvājumiem. Darbs tiešajā tirdzniecībā ir iespēja gūt papildus ienākumus, ko ērti apvienot ar pamatdarbu vai studijām, arī daudzas jaunās māmiņas izmanto šo iespēju nopelnīt, kamēr lielāko sava laika daļu pavada, auklējot bērniņu. Starp mūsu konsultantiem sastopami studenti, jaunās māmiņas, skolotāji, valsts iestāžu darbinieki,
bezdarbnieki, frizieri un grima mākslinieki, kā arī dažāda līmeņa privāto uzņēmumu speciālisti,” norāda Aleksandrs Čakste, Oriflame Latvija valdes priekšsēdētājs.

„Izvēlējos strādāt tiešajā tirdzniecībā, jo šo darbu varu savienot ar pamatdarbu, turklāt peļņas apjoms lielā mērā ir atkarīgs no manis paša. Ja tam veltu vairāk laika un strādāju cītīgāk, varu arī nopelnīt vairāk. Šobrīd, kad cilvēku interese par kvalitatīvu un pārdomātu pirkumu izdarīšanu pieaug, arī mūsu darbs kļūst rezultatīvāks un cilvēki vienmēr atrod, kā nopelnīt,” stāsta Arnis Bērziņš, SIA „Eastcon” tirdzniecības menedžeris.

Tāpat arvien turpina pieaugt arī tiešās tirdzniecības efektivitāte, jo komunikācija klātienē rada produktam papildus uzticamību un garantiju, ko nevar nodrošināt pastarpināta tirdzniecība internetā. 



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Eastcon, Oriflame, Tiešā pārdošana

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats