05. maijs,
Vārda dienas: Ģederts, Ģirts
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Food Union pilnībā atjauno produktu zīmolu RASA vietējam un Krievijas tirgum
Food Union pilnībā atjauno produktu zīmolu RASA vietējam un Krievijas tirgum
Autors: bizness.lv / 30. oktobris 2012, 15:50
AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens apvienotais uzņēmums Food Union pilnībā atjaunojis piena produktu zīmolu RASA pārdošanai Latvijas un Krievijas tirgos. RASA piedāvās augstākās kvalitātes piena produktus bez konservantiem jaunos produktu veidos, ar nebijušām garšām, svaigāku izskatu un ērtākos iepakojumos.


Līdz ar zīmola maiņu, RASA kļūst par galveno Food Union produktu zīmolu eksportam ar mērķi iekarot spēcīgas pozīcijas sviesta un siera segmentos Krievijā. RASA produktu grupas izstrādē un virzīšanā investēti vairāk nekā 11,2 miljoni latu (16 miljoni eiro).

Ar atjaunoto zīmolu RASA Latvijas tirgū tiks piedāvāti jau iecienītie piena produkti – piens, kefīrs, biezpiens, saldais krējums, jogurts un sviests, kā arī mazāk pazīstamie – paniņas ar netradicionālām garšām un krēmsieri. Īpašs jaunums piena un kefīra grupā ir nestandartizētais pilnpiens ar nenormētu tauku saturu (3,5-4,5% tauku saturs) un pilnpiena kefīrs (3,5-4,5% tauku saturs). Produktu grupai RASA ir jākļūst par galveno orientieri, pircējiem izvēloties vietējā ražojuma augstākās kvalitātes piena produktus bez konservantiem.

“RASA produktu grupas palaišana tirgū noslēdz lielāko investīciju programmu kopš uzņēmumu apvienošanas zem vienotā nosaukuma Food Union. Modernās ražošanas un fasēšanas tehnoloģijās, inovatīvā mārketingā un eksporta sekmēšanā Krievijā ieguldīti vairāk nekā 16 miljoni eiro. Tuvāko gadu prioritātes ir izveidot spēcīgu vietējo platformu un iekarot vismaz 5% tirgus daļu siera un vismaz 8% tirgus daļu sviesta segmentos Krievijā,” stāsta Sergejs Beshmeļņickis, Food Union ģenerāldirektors un valdes priekšsēdētājs.  

Latvijā RASA produkti tiks piedāvāti jaunos iepakojuma risinājumos – ērtākam produkta patēriņam piens, kefīrs, jogurts un paniņas kartona iepakojumos tiks piedāvātas ar lielāku korķi. Savukārt pircēji, kuriem svarīgi iegādāties svaigus piena produktus nelielam, bet biežam patēriņam, novērtēs piena, kefīra un paniņu mazos (0,5l) iepakojumus, saldā krējuma mazo (0,2l) iepakojumu, kā arī sviesta mazo (100g) iepakojumu.

“Piena produktu patēriņa tirgus pēdējos gados ir nepārprotami virzījies dabīgu un kvalitatīvu produktu virzienā. Jaunā RASA produktu grupa ir mūsu atbilde šai tendencei. Jau klasisko piena un kefīra līniju papildina pilnpiens un pilnpiena kefīrs, savukārt paniņas ar dažādām garšām ir vieglāka kefīra vai dzeramā jogurta versija, bet krēmsieri – vieglāka un maigāka klasiskā kausētā siera alternatīva. Mūsuprāt, šie produkti iegūs veselīgu un kvalitatīvu piena produktu cienītāju simpātijas. Plānojam, ka RASA produktu grupas apjoms sasniegs 20% no kopējā AS Rīgas piena kombināts piena produktu portfeļa Latvijas tirgū,” papildina Inese Eglīte, Food Union mārketinga direktore Baltijas valstīs.

Kopumā RASA produktu grupu veido 29 produkti, kas izstrādāti tieši Latvijas patērētājiem, un 25 produkti, kas izstrādāti Krievijas patērētājiem. RASA produktu portfeli Krievijas tirgum veido ilgāk uzglabājami produkti – sviests, krēmsiers un siers ar dažādām garšām un dažādos iepakojumos.

“Pateicoties Latvijas dabas bagātībām un mērenajam klimatam, vairāku simtu gadu garumā koptajām piena lopkopības tradīcijām un prasmei radīt kvalitatīvus un dabiskus produktus, Latvija un Rīga paver sev vienreizējas iespējas piena produktu eksportam uz Krieviju. RASA zīmola atpazīstamība Latvijā un svaigums un dabiskums, kas ir iekodēts tās nosaukumā, ļaus mums iekarot tikpat spēcīgas pozīcijas Krievijas pircēju prātos, kā Rīgas Melnajam balzāmam un Rīgas šprotēm,” stāsta Oļegs Berijevs, Food Union stratēģiskā mārketinga vadītājs.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: AS Rīgas piena kombināts, AS Valmieras piens, Food Union, zīmols RASA

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats