19. jūnijs, Trešdiena
Vārda dienas: Muntis, Nils, Viktors
Sākuma lapa » Latvijas zīmoli » Preču zīmi Dabīgs produkts saņem arī Dimdiņu kāposti
Preču zīmi Dabīgs produkts saņem arī Dimdiņu kāposti
Autors: Andris Jurkevics / BIZNESS.LV / 8. janvāris 2013, 12:24
Dārzeņu audzēšanas un pārstrādes uzņēmuma “Dimdiņi” ražotajiem štovētajiem kāpostiem un štovētajiem kāpostiem ar šampinjoniem, skābētu kāpostu sulai, skābētajiem kāpostiem , skābētajiem kāpostiem ar burkāniem, skābētajiem kāpostiem ar dzērvenēm, skābētajiem kāpostiem ar āboliem, kā arī skābētajiem kāpostiem ar papriku piešķirta preču zīme “Dabīgs Produkts”, tādējādi apliecinot produkcijas dabisko izcelsmi un augsto kvalitāti.


“Dabīgs Produkts” apliecina produktu atbilstību kritērijiem, tie nesatur kaitīgās pārtikas piedevas vai ģenētiski modificētus produktus, kā arī to ražošana atbilst prasībām – apkārtējā vide un ražošanas process neatstāj negatīvu ietekmi uz produkta kvalitāti un dabiskumu.

”Dimdiņos” kāpostus audzējam paši, līdz ar to pārstrādei domātās šķirnes tiek rūpīgi atlasītas un pētītas jau no 1992.gada, un šo gadu pieredze garantē kvalitāti no sēkliņas līdz gataviem pārstrādes produktiem. SIA „Dimdiņi” kāpostus audzē pēc integrētās audzēšanas metodes , kā arī pēc augstajiem GLOBALG.A.P. starptautiskās sertifikācijas standartiem”., stāsta SIA “Dimdiņi” pārstāve Iveta Audziša.

„Dimdiņi” ir dārzeņu audzēšanas un pārstrādes uzņēmums, kas specializējies kāpostu audzēšanā. 150 hektāru platībā aug pārsvarā galviņkāposti, tiek audzēti arī ķīnas kāposti un ziedkāposti. Lielākā daļa pašu izaudzēto kāpostu tiek pārstrādāti, gatavojot skābētus kāpostus, štovētus kāpostus, kāpostus marinādē un marinētus kāpostu salātus.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Dabīgs produkts, Dimdiņi, Dimdiņu kāposti, Iveta Audziša

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats