26. aprīlis, Piektdiena
Vārda dienas: Alīna, Rūsiņš, Sandris
Sākuma lapa » Mārketings, reklāma » Latvijas reklāmas asociācijas veiktajā pētījumā jauni reklāmas un mediju aģentūru reputācijas līderi
Latvijas reklāmas asociācijas veiktajā pētījumā jauni reklāmas un mediju aģentūru reputācijas līderi
Autors: Kate Namniece, BIZNESS.LV / 17. aprīlis 2013, 14:38
Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) jau ceturto reizi veica Latvijas radošo un mediju aģentūru reputācijas pētījumu (iepriekšējie pētījumi tika veikti 2005., 2007. Un 2010. gadā).


Pētījums tika veikts sadarbībā ar pētījumu aģentūru ResearchCube, kura uzvarēja LRA izsludinātajā pētījumu aģentūru konkursā un ieguva tiesības veikt šo pasūtījumu. Ja līdz šim, reputācijas tops tika veidots, summējot klientu atsauksmes, aģentūru darbības novērtējumu un izvēli, sadarboties ar aģentūru, tad šajā reizē, pētījuma respondentu loks tika paplašināts, aptaujā iekļaujot ne tikai aktīvos industrijas klientus – reklāmdevējus Latvijā un ārpus tās. Respondentu grupai klāt tika liktas arī aģentūru darbā iesaistītās trešās puses. Laika posmā no 14. februāra līdz 20. martam ResearchCube uzrunāja 1361 respondentu. Pētījuma dalībnieku atsaucība sasniedza 50% un sadarbības partneru vidū pat 64% no uzrunātajiem klientiem.

Ingrīda Krīgere-Lāce /LRA valdes locekle/: „Vēlos pateikties pētījuma dalībniekiem par atsaucību - šogad ir lielākais respondentu un aģentūru skaits, kas piedalījās pētījumā. Atšķirībā no iepriekšējām reizēm, pētījumā tika aptaujāti ne tikai klienti, bet arī aģentūru sadarbības partneri. Rezultātā esam ieguvuši gan klientu veidotu topu, gan sadarbības partneru veidotu topu, kuros var novērot daudz interesantas nianses.”

Gatis Bolinskis /ResearchCube valdes loceklis/: „2013. gada reputācijas pētījuma metodika tika vienkāršota, lai tā būtu vienkāršāk saprotama visiem. Augsts sabiedrisks un vispārējs novērtējums pētījumā tika vērtēts ar trīs jautājumu blokiem: „izvēlas pats”, „iesaka citiem”, „dzird labu”. No šiem rezultātiem veidoti reklāmas un mediju aģentūru reputācijas topi”.

Pētījumā savu vērtējumu sniedza 17 mediju aģentūru Carat, CMBaltic (Creative Media Baltic), CMS (Creative Media Services), Initiative, Inspired, Mediacom (SIA Trendmark), Media Flux, Media House, Mediapool, Mindshare (VIA Media), MPG, OMD, PHD, Publicum Media, Starcom, Vizeum un ZenithOptimedia klienti.

MEDIJU AĢENTŪRU REPUTĀCIJAS TOPS:
1. Media Flux,
2. CMS,
3. Mediacom,
4. CMB,
5. Media House,
6. MPG.

SADARBĪBAS PARTNERU MEDIJU AĢENTŪRU TOP6:
1.Inspired,
2.Mediacom,
3.Starcom,
4.Mindshare,
5.CMS,
6.MPG.

Starp reklāmas aģentūrām klienti vērtēja 17 aģentūras: Adell Saatchi&Saatchi, Airport, Alpha Baltic, Baltic FCB, DDB Latvija, Esplanāde, Idea (agrāk Euro RSCG), Guilty, Leo Burnett Riga, Lowe Age, McCann-Erickson Riga, MOOZ, Not Perfect, Taivas Ogilvy, Publicis Riga, SAN Riga/JWT Latvia, TBWA.

REKLĀMAS AĢENTŪRU REPUTĀCIJAS TOPS:
1. Esplanāde,
2. Guilty,
3. DDB,
4. Taivas Ogilvy,
5. McCann-Erickson Riga,
6. Mooz.

SADARBĪBAS PARTNERU Reklāmas AĢENTŪRU TOP6:

1.Esplanāde,
2.Guilty,
3. Adell Saatchi&Saatchi,
4.Idea,
5.DDB,
6.MOOZ.


Informācijas iegūšanas metodes: internetaptauja (CAWI); telefonzvani respondentiem, kuri nebija aizpildījuši vismaz vienu anketu līdz 8.martam.




Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Gatis Bolinskis, Ingrīda Krīgere-Lāce, Latvijas Reklāmas asociācija, mediju aģentūra, reklāmas aģentūra, ResearchCube

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk
Jaunākie komentāri
Mediju apskats