26. aprīlis, Piektdiena
Vārda dienas: Alīna, Rūsiņš, Sandris
Sākuma lapa » Sabiedrība » Kuru ministru darbu iedzīvotāji vērtē kā visvājāko?
Kuru ministru darbu iedzīvotāji vērtē kā visvājāko?
Autors: www.apollo.lv / 4. februāris 2013, 16:08
Kopumā Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem vērtē savu apmierinātību ar pašreizējo ministru darbu kā viduvēju, atklāj TNS pētījums.


Ministru vērtējums ir 4,5 skalā, kur 1 nozīmē «ļoti neapmierināts» un 10 «ļoti apmierināts» par konkrētā ministra darbu.

Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji salīdzinoši vairāk ir apmierināti ar Aizsardzības ministra Arta Pabrika (5,1), Izglītības un zinātnes ministra Roberta Ķīļa (5,1) un Ārlietu ministra Edgara Rinkēviča (5,0) darbu.

Kopumā viduvēji iedzīvotāji vērtē apmierinātību ar Finanšu ministra Andra Vilka (4,9), Ekonomikas ministra Daniela Pavļuta (4,8), Tieslietu ministra Jāņa Bordāna (4,7), Iekšlietu ministra Riharda Kozlovska (4,7) un Zemkopības ministres Laimdota Straujumas (4,6) darbu.

Salīdzinoši zemāk iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem novērtējuši savu apmierinātību ar Veselības ministres Ingrīdas Circenes (4,1), Vides un reģionālās attīstības ministra Edmunda Sprūdža (3,9), Labklājības ministres Ilzes Vinķeles (3,9) un Kultūras ministres Žanetas Jaunzemes-Grendes (3,7) darbu.

Atpazīstamākie ministri ir Ķīlis (98%) un Circene (98%), kurus zina absolūtais vairākums Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Savukārt mazāk zināmie ministri ir Bordāns (15%), Straujuma (13%) un Kozlovskis (12%).

Šos cilvēkus nezina aptuveni katrs desmitais aptaujātais ekonomiski aktīvais Latvijas iedzīvotājs vecumā no 18 līdz 55 gadiem.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Arits Pabriks, ministri, TNS, vērtējums, Žanete Jaunzeme-Grende

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats