Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ir vērsušies patērētāji ar sūdzībām par SIA «Expresskurjers.lv» īstenoto komercpraksi. Patērētāji snieguši informāciju, ka komersants nepilda noslēgtajos distances līgumos noteikto ziedu un dāvanu piegādes pienākumu, kā arī neatmaksā patērētāju samaksāto pirkuma maksu.
PTAC aicina patērētājus būt vērīgiem, iegādājoties pakalpojumus pie minētā uzņēmuma, rūpīgi iepazīties ar līguma noteikumiem un neskaidrību vai problēmu gadījumā vērsties pie komersanta.
Vairāki patērētāji vērsušies PTAC ar iesniegumiem un informējuši, ka, pasūtot ziedu un/vai dāvanu piegādi ar kurjeru interneta vietnē www.nosutiziedus.lv, kas pieder SIA «Expresskurjers.lv», neilgi pēc pasūtījumu veikšanas saņemti rēķini, kas tika apmaksāti tajos noteiktajos termiņos. Tomēr ziedi un/vai dāvanas noteiktajā termiņā piegādāti netika, kā arī komersants, neskatoties uz to, ka pakalpojums netika sniegts, neatmaksāja patērētājiem viņu iemaksāto naudu, tostarp arī pēc patērētāju pieprasījuma.
PTAC ir ierosinājis administratīvo lietu, kuras ietvaros uzsācis vērtēt SIA «Expresskurjers.lv» īstenotās komercprakses atbilstību patērētāju tiesību aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasībām. Gadījumā, ja, izvērtējot PTAC rīcībā esošos materiālus, SIA «Expresskurjers.lv» darbībā tiks konstatēts pārkāpums, kas ir radījis vai varētu radīt būtisku kaitējumu patērētāju kolektīvajām interesēm, PTAC savas kompetences ietvaros būs tiesīgs lemt par attiecīga saistoša lēmuma pieņemšanu, kas tiks publicēts PTAC mājaslapā.