26. aprīlis, Piektdiena
Vārda dienas: Alīna, Rūsiņš, Sandris
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Rimi un kolektīvās iepirkšanās portālu kopīgā akcija dienas laikā piesaista 1000 cilvēkus
Rimi un kolektīvās iepirkšanās portālu kopīgā akcija dienas laikā piesaista 1000 cilvēkus
Autors: Apollo.lv / 11. jūlijs 2012, 15:13
Rimi uzsācis sadarbību ar diviem Latvijas vadošajiem kolektīvās iepirkšanās portāliem CityLife.lv un Cherry.lv. Tagad, iepērkoties minētajos kolektīvās iepirkšanās portālos, Mans Rimi kartes īpašniekiem ir iespēja 5% no pirkuma summas saņemt atpakaļ kā Mans Rimi naudas uzkrājumu savā klienta kartē.


Kaut arī Rimi un kolektīvās iepirkšanās portālu sadarbība aizsākusies tikai šajā nedēļā, jau ievērojams daudzums cilvēku izmantojis iespēju, iepērkoties CityLife.lv un Cherry.lv, papildus krāt Mans Rimi naudu.

Lai iegūtu Mans Rimi naudu, CityLife.lv un Cherry.lv klientiem pirkuma veikšanas brīdī ir jāievada Mans Rimi klienta kartes numurs tam paredzētā laukā. Ar uzkrāto Mans Rimi naudu pircēji var apmaksāt līdz pat 99% no pirkuma summas, iepērkoties kādā no Rimi veikaliem visā Latvijā. Vienas dienas laikā jau 1000 Rimi klientu izmantojuši iespēju iepirkties CityLife.lv un Cherry.lv, iegūstot papildus Mans Rimi naudu saviem ikdienas pirkumiem veikalos.

CityLife.lv un Cherry.lv ir Latvijas vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli, kuri ik dienu saviem apmeklētājiem piedāvā maltītes restorānos, ceļojumus, skaistumkopšanas procedūras un dažādus citus piedāvājumus ar atlaidēm no 50 līdz pat 90 procentiem. Rūpēs par saviem klientiem, lielveikalu tīkls Rimi nolēmis papildināt Mans Rimi kartes priekšrocību klāstu, sadarbojoties ar minētajiem portāliem.


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Cherry.lv, CityLife.lv, kolektīvās iepirkšanās portali, nauda, RIMI

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats