30. aprīlis, Otrdiena
Vārda dienas: Liāna, Lilija
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Ideja par pārtikas produktu rodas, pateicoties sadarbībai ar Japānu
Ideja par pārtikas produktu rodas, pateicoties sadarbībai ar Japānu
Autors: Zane Grodiņa/ BIZNESS.LV / 3. aprīlis 2012, 12:49
Visā pasaulē pārtikas ražošanas tirgus ir pārpildīts ar daudz un ļoti dažādiem produktiem un var šķist vai gan ir iespējams, ko jaunu vēl izdomāt. Tomēr cilvēka fantāzijā rodas arvien interesantas idejas vai to adaptācijas, un tiek meklēti risinājumi kā vēl vairāk lutināt mūsu garšas kārpiņas.


Jaunā kāruma Šokolāde medū idejas pirmsākumi ir meklējami LIAA rosinātajai uzņēmēju sadarbībai ar Japānu, jo austrumu zemes uzņēmēji izrādīja vēlmi baudīt jaunus, dabīgus produktus kombinācijā ar medu, un motivēja z/s Kalna Smīdes saimniekus strādāt šajā virzienā. 2010.gada februārī šīs saimniecības produkcija bija jau pieejama Japānas pircējiem Tokijā, specializētajā veikalā „Riga Collection”. Kopš tā brīža ir pagājuši divi gadi un medus produkta eksperiments “Šokolāde medū” ir radīts un nodots nogaršošanai Latvijas iedzīvotājiem.

Lai gan daudzas radušās idejas ir vērtīgas un izcilas, mūsdienās ir ļoti svarīgi pārliecināties vai jau kaut kur pasaulē jau nav radīts tas, kas mums pašiem liekas jaunums. Izrādās, ka aiz Latvijas robežām jau ir bijuši eksperimenti vienā produktā apvienot gan medu, gan šokolādi. Tomēr z/s Kalna Smīdes saimnieks Jānis Sietiņsons atzīst: “Pētīju arī kas pasaulē ir radīts no šokolādes un medus, izrādījās, ka ir. Bet šie analogi ir ar diezgan komplicētu sastāvu un līdz ar to neiztiek bez neatņemamām mūsdienu dzīves sastāvdaļām - E vielu piedevām.”

Latvijas ražotāji z/s Kalna Smīdes var lepoties ar kārumu Šokolāde medū, jo tas ir dabīgs, nesatur sintētiskas vielas un ir arī veselīgs. Medus, tā sastāvā ir vākts Gaujas Nacionālajā parkā, kā arī tumšā šokolāde ir dietologu ieteikums cilvēkiem, kas ikdienā domā par savu veselību un svaru.

Šobrīd produkcija par „iepazīšanās” cenām pieejama veikalos „Sky” un „Maxima”, tomēr saimniecība plāno izplatīt produkciju arī citos lielākajos veikalu tīklos un zemnieku tirdziņos.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Jānis Sietiņsons, Japāna, Kalna Smīdes, LIAA, Šokolāde medū

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats