21. maijs, Otrdiena
Vārda dienas: Ernestīne, Ingmārs
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Balvu Gada prece 2011 saņem AS Hanzas Maiznīcas
Balvu Gada prece 2011 saņem AS Hanzas Maiznīcas
Autors: Kate Namniece, BIZNESS.LV / 28. maijs 2012, 18:03
25.maijā tika pasniegtas Latvijas Tirgotāju asociācijas balvas „Gada prece 2011” Latvijas pircēju iecienītāko produktu ražotājiem. Šogad augstāko apbalvojumu starp maiznīcām, gan pircēju, gan ekspertu komisijas vērtējumā, saņēma AS „Hanzas Maiznīcas” maizes.


„Katram uzņēmumam vērtīgākais atzinums un lielākais gandarījums ir saņemt uzslavu no pircējiem un klientiem. Mūsu darbs ir radīt izcilus un augstvērtīgus produktus. Saņemot šo apbalvojumu, mēs sev gūstam apstiprinājumu tam, ka esam izvēlējušies pareizo virzienu un, ka mūsu produkti ir iecienīti un novērtēti gan pircēju, gan ekspertu vidū. Mūsu ilggadējā pieredze un darba kvalitāte ir orientēta uz pārbaudītām vērtībām, jo maize vienmēr ir bijusi viena no galvenajām uztura sastāvdaļām. Mūsu mērķis ir ražot veselīgu un pircēju iecienītu maizi,” saka AS „Hanzas Maiznīcas” mārketinga un tirdzniecības direktors Edijs Vegners.

Kopumā, no apmēram 1000 veikalu plauktos atrodamajām maizēm, Latvijas pircēji visvairāk ir iecienījuši AS „Hanzas Maiznīcas” „Brokastu” baltmaizi un tumšo sēklu maizi „Vizbulīte”. Īpaši iecienīta un pircēju vidū novērtēta ir „Brokastu” baltmaize. Tā ir pirktākā maize Latvijā, un tās pārdošanas apjomi gadā sasniedz aptuveni 12 miljonus kukulīšu.

Tumšā sēklu maize „Vizbulīte” godalgu jau saņem septīto reizi, kas ir sasniegums šajā nominācijā, jo kopš 2005. gada šī maize „Gada preces” titulu saņēmusi katru gadu. „Brokastu” baltmaize savukārt apbalvojumu saņem pirmo reizi.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Edijs Vegners, Gada prece 2011, Hanzas Maiznīcas, maize

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats