17. maijs, Piektdiena
Vārda dienas: Dailis, Herberts, Umberts
Sākuma lapa » Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs » Rīgas Kosmētikas skola: Aktīva jauno tehnoloģiju izmantošana reklāmā atmaksājas
Rīgas Kosmētikas skola: Aktīva jauno tehnoloģiju izmantošana reklāmā atmaksājas
Autors: BNA / 7. septembris 2011, 16:50
Starptautiskā CIDESCO Rīgas Kosmētikas skola, pamatojoties uz personisko pieredzi, kā vienu no būtiskiem uzņēmējdarbības aspektiem mūsdienās min drosmi un uzdrīkstēšanos izmantot plašās ar internetu un tehnoloģijām saistītas mārketinga iespējas un atbalstu, kas uzņēmējiem tiek sniegts īpašu programmu ietvaros.


Pagājušā gada noslēgumā Rīgas Kosmētikas skola iesaistījās Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības Centra (LUAC) un Praktiskās Mārketinga Akadēmijas (PMA) atbalsta programmā, kuras ietvaros tika realizētas plašas mārketinga aktivitātes, izmantojot ne tikai tradicionālos medijus, bet vairāk uzmanības veltot interneta resursiem, jaunās paaudzes medijiem, kā arī sociālajiem tīkliem, blogiem un citiem komunikācijas veidiem. Tā kā sadarbība bija veiksmīga pirmajā pusgadā, dalību atbalsta programmā tika pagarināta uz vēl sešiem mēnešiem.

“Apzināmies, ka iesaistoties šādās daļēji līdzfinansētās mārketinga atbalsta programmās nevaram cerēt uz brīnumu, tomēr pus gada laikā regulāri saņēmām profesionāļu palīdzību, ieteikumus un rekomendācijas reklāmas un komunikācijas jautājumos. Protams, arī pašam uzņēmumam ir aktīvi jāiesaistās, lai sasniegtu labākos rezultātus, tomēr inovatīvā pieeja un idejas par jaunu komunikācijas kanālu izmantošanu noteikti atmaksājas,” atzīmē Rīgas Kosmētikas skolas direktore Nellija Janaus.

Nereti uzņēmumi ir piesardzīgi jaunu iespēju izmantošanā, tomēr, kā rāda Rīgas Kosmētikas skolas piemērs, izvērtējot ieguvumus un pieņemot izaicinājumus, iespējams saņemt ne vien atbalstu šobrīd, bet arī rekomendācijas un  idejas mārketinga attīstībai arī nākotnē.

“Šobrīd internets piedāvā ļoti plašās komunikācijas iespējas, taču ne vienmēr varam būt kompetenti it visā, tādēļ noderīgi ir speciālistu padomi. Ja vēlamies būt progresīvs uzņēmums, kādam, piemēram, skolai noteikti jābūt, arī jauno tehnoloģiju ieviešana komunikācijā ir svarīga,” norāda  Nellija Janaus.


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: kosmētiķa pakalpojumi, kosmētikas skola, kosmētiķu apmācība, kosmētiskās procedūras, Rīgas Kosmētikas skola, Starptautiskajā CIDESCO Rīgas Kosmētikas skola

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats