Alberts Jodis
mārketings, reklāma, PR
Atšķirīga attieksme un rezultāti
Pievienots 2011 gada 13. februārī | 0 komentāri
Drukāt
Mediju aģentūras CMS YouTube kanālā atrodamas dažas jaukas intervijas ar mediju pārstāvjiem (radio, vide, internets) par sasniegto 2010. gadā, prognozēm 2011. gadam un arī par to, kā radio reklāmas tirgu ietekmēja Radio101 atklāšana pagājušā gada vidū.

Ikviens pats šīs īsās intervijas var noskatīties, tikai aicināšu pievērst uzmanību un salīdzinoši izvērtēt StarFM un SuperFM pārstāvju teikto. Abu mediju cilvēku teiktais un attieksme pret procesiem reklāmas / mediju tirgū atšķiras kā diena pret nakti. Arī to pārstāvēto radiostaciju panākumi un sasniegtie rezultāti ir dažādi. Ja viens radio strauji tiecas uz līdera pozīcijām, tad otrs kuļas pa reitingu apakšgalu.

Tātad, ko mēs no tā varam secināt? 

Radio StarFM pārstāve Zane Arnīte 


Radio SuperFM pārstāvis Uģis Polis 


Komentāri:
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Tavs komentārs:
Par autoru
Alberts Jodis ir izveidojis un vada vienu no pazī ...
Vairāk
Reklāma