16. janvāris, Sestdiena
Vārda dienas: Lida, Lidija
Sākuma lapa » Sabiedrība » Reformistiem gar degunu var aiziet ekonomikas ministrija, ZZS - VARAM
Reformistiem gar degunu var aiziet ekonomikas ministrija, ZZS - VARAM
Autors: NRA.lv / 8. janvāris 2014, 17:00
Ministru prezidenta amata kandidāte Laimdota Straujuma jauno valdību veidojošajām partijām piedāvājusi savu redzējumu par ministriju sadali.


Partija "Vienotība" - kā valdošais koalīcijas spēks - varētu uzņemties četras atbildības sfēras, saglabājot līdzšinējo Finanšu ministriju, Aizsardzības ministriju, kā arī kopā ar neatkarīgajiem Saeimas deputātiem arī par Satiksmes ministriju. Tāpat Vienotība varētu tikt pie Izglītības ministrijas, ko līdz šim pārvaldīja Reformu partijas politiķi.

Tiesa, daudz sāpīgāk Reformu partija varētu pārdzīvot to, ja tai pēkšņi tiktu atņemta ekonomikas ministra, lai gan oficiālajā versijā partijai šī ministrija pagaidām vēl tiek piedāvāta. Tādējādi L. Straujuma šobrīd RP ir piedāvājusi ekonomikas, veselības, kā arī iekšlietu ministra amatus.

Tikmēr Nacionālo apvienību "Visu Latvijai"-"Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK L. Straujuma aicina izvirzīt pārstāvjus Vides aizsardzības un reģionālas attīstības ministrijas, Kultūras ministrijas un Tieslietu ministrijas vadīšanai. Kuluāros tiek spriests, ka nacionāļiem varētu tikt piedāvāta izvēle starp diviem ietekmīgiem resoriem - VARAM, ko līdz šim iekārojis ZZS, kā arī RP būtiskā Ekonomikas ministrija.

Savukārt Zaļo un zemnieku savienībai pagaidām tiek piedāvāts uzņemties atbildību par Zemkopības ministriju, Labklājības ministriju un Ārlietu ministriju.

L. Straujuma arī atklāj, ka uz diviem gadiem varētu izveidot arī Eiropas lietu ministra amatu.


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Laimdota Straujuma, Reformu partija, Vienotība

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats