No šodienas uzņēmuma «Rīgas satiksme» (RS) mājas lapā ikviens
interesents var pierakstīties vizītei klientu apkalpošanas centrā, kā
arī aizpildīt elektroniski anketu «Rīdzinieka kartes» un «Rīdzinieka
statusa saņemšanai», portāls «
Apollo» uzzināja RS.
Lai pierakstītos uz vizīti, ir jāatver mājas lapas sadaļa «Rīdzinieka karte», kurā jānorāda savs vārds un uzvārds, kā arī jāizvēlas apmeklējuma laiks un klientu apkalpošanas centrs, kurā klients vēlas ierasties.
Minēto informāciju saņems tikai attiecīgais klientu apkalpošanas centrs, un citiem mājas lapas apmeklētājiem tā nebūs pieejama. Arī pieteikuma anketu var aizpildīt mājas lapas sadaļā «Rīdzinieka karte», kura automātiski pēc aizpildīšanas tiks nosūtīta datu apstrādei.
Klientam atliks ierasties klientu apkalpošanas centrā, parakstīties par datu atbilstību un saņemt gatavo karti, kas paātrinās klientu apkalpošanas procesu, norāda RS.