28. marts, Ceturtdiena
Vārda dienas: Ginta, Gunda, Gunta
Sākuma lapa » Sabiedrība » Repše: Mūsu jau kļūst kritiski maz, bet palikušajiem nav nopietnas trauksmes sajūtas
Repše: Mūsu jau kļūst kritiski maz, bet palikušajiem nav nopietnas trauksmes sajūtas
Autors: Apollo.lv / 2. janvāris 2013, 17:07
Bijušais premjers Einārs Repše nodibinājis biedrību «Latvijas attīstībai» tāpēc, ka kopā ar draugiem nonācis pie secinājuma, ka varam pazaudēt valsti, kuru esam atguvuši.


To Repše atzinis intervijā laikrakstam «Diena».

Repše vēlreiz uzsvēris, ka «mēs ne tikai fiziski izmirstam, bet arī zaudējam iedzīvotājus emigrācijā.»

«Mūsu jau kļūst kritiski maz. Arvien vēl palikušajiem nav tādas nopietnas trauksmes sajūtas, arvien turpinām strīdēties un par ļoti otršķirīgiem jautājumiem. Neesam apzinājušies, ka faktiski nācijas «būt vai nebūt» ir tas, vai spēsim saņemties un nodrošināt attīstību. Jo tikai tas un nekāda cita emigrējošo mājās saukšana nestrādās, » klāsta Repše, norādot, ka tāpēc šajā kritiskajā brīdī kopā ar draugiem, no kuriem daudzi ir uzņēmēji, sapratis, ka nedrīkst ļaut notikumiem virzīties pašplūsmā.

Viņaprāt, valdība šajā jautājumā nedara pietiekami daudz un ir radies vakuums, kas jāaizpilda.

Repše vienlaikus izteicis atzinīgus vārdus premjeram Valdim Dombrovskim (V), atzīstot, ka Dombrovskis ir viens no labākajiem premjeriem visā Latvijas vēsturē.

«Visi pārējie premjeri, ja neskaita Meierovicu un Ulmani, acīmredzot bijuši vēl vājāki, vismaz cik mēs varam spriest pēc spējas noturēt koalīciju diezgan grūtos apstākļos. Manuprāt, ļoti svarīgi faktori valdības vadītājam ir viņa godīgums un kompetence. Mēs nekritizēsim pašmērķīgi valdību, lai būvētu sev politisko kapitālu,» tā Repše.


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Einārs Repše, Latvijas attīstībai

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats