29. novembris, Pirmdiena
Vārda dienas: Ignats
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Rimi atzīts par ilgtspējas līderi Latvijā starptautiskā zīmolu ilgtspējas indeksā
Rimi atzīts par ilgtspējas līderi Latvijā starptautiskā zīmolu ilgtspējas indeksā
Autors: bizness.lv / 25. marts 2021, 12:15
Eiropas plašākajā neatkarīgajā zīmolu ilgtspējas pētījumā Sustainable Brand Index™ lielveikalu tīkls Rimi ieguvis 1. vietu Latvijā, kļūstot gan par šī gada pārtikas mazumtirdzniecības nozares, gan kopvērtējuma uzvarētāju un par vienu pozīciju uzlabojot savu 2020. gada sniegumu. Savukārt zīmolu ilgtspējas indeksā Igaunijā Rimi ieguvis ceturto vietu, bet Lietuvā – divpadsmito, ievērojami uzlabojot savas pozīcijas salīdzinājumā ar 2020. gada rezultātiem.

Sustainable Brand IndexTM reitings parāda, kā zīmolu ilgtspējību uztver patērētāji. Veidojot reitingu, tiek ņemta vērā uzņēmumu atbildība vides un sociālajā jomā, kā arī pētīts, cik liela nozīme, pēc klientu domām, ir dažādiem ar ilgtspējību saistītiem jautājumiem, izvēloties produktu un pakalpojumu sniedzējus. Pētījumā tika analizēts 51 produktu un pakalpojumu zīmols Latvijā.

Saskaņā ar pētījuma rezultātiem divām trešdaļām jeb 67% Latvijas iedzīvotāju, pieņemot lēmumu par kāda zīmola produkcijas vai pakalpojumu iegādi, ir svarīgi zīmola ilgtspējības risinājumi, un tas ir neliels samazinājums kopš 2020. gada (71%). Tas, iespējams, skaidrojams ar Covid-19 aktualitātēm, kas jau gadu pārņēmušas gan valdības un mediju dienaskārtību, gan privātas sarunas ar draugiem un tuviniekiem – ja pērn ilgtspējības jautājumus ar citiem mēdza apspriest 66% Latvijas iedzīvotāju, šogad to dara 60%. Vienlaikus 23% Latvijas iedzīvotāju atzinuši, ka viņu interese par ilgtspējības jautājumiem Covid-19 iespaidā ir pat palielinājusies, bet 53% norāda, ka ilgtspējības jautājumu aktualitāti Covid-19 nav ietekmējis.

“Esam gandarīti, ka Latvijas iedzīvotāji pamana un novērtē milzīgo darbu, ko Rimi aizrautīgi veic diendienā ceļā uz ilgtspējības mērķu īstenošanu, un atbalstu, ko sniedzam klientiem, palīdzot izdarīt ilgtspējīgas izvēles. Arī Lietuvā un Igaunijā Rimi ir ievērojami uzlabojis savas pozīcijas šajā reitingā, paceļoties attiecīgi par trīs un septiņām vietām augstāk. Kaut arī aizvadītais gads nesis virkni izaicinājumu un ierobežojumu pandēmijas dēļ, pētījums apliecina, ka ilgtspējības jautājumi ir aktuāli jebkuros apstākļos un patērētājiem ir svarīga zīmolu attieksme un atbildība pret apkārtējo vidi,” saka Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Sustainable Brand IndexTM ir lielākais neatkarīgais zīmolu ilgtspējības pētījums Eiropā, kuru kopš 2011. gada veic Stokholmā bāzētā pētījumu aģentūra SB Insight. Pētījums mēra, kā patērētāji uztver zīmolu ilgtspējību, balstoties uz vairāk nekā 61 000 klientu viedokli Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Dānijā, Norvēģijā, Somijā, Zviedrijā un Nīderlandē. Latvijā aptaujāti 800 patērētāji par 51 zīmolu astoņās nozarēs (pārtikas mazumtirdzniecība, elektrība un apkure, pārtikas un dzērienu ražošana, banku sektors, degvielas tirdzniecība, telekomunikācijas, aptiekas, transports un ceļojumi).

Vairāk informācijas par Sustainable Brand IndexTM un pētījuma rezultātiem: https://www.sb-index.com/latvia.

Par Rimi Latvia
Rimi Latvia ir vadošais pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmums Latvijā ar vairāk nekā 130 dažādu formātu veikaliem visā Latvijā (Rimi Hyper, Rimi Super, Rimi Mini un Rimi Express).  Kopš 2019. gada darbību uzsācis arī Rimi e-veikals, nodrošinot ērtu produktu iegādi internetā un piegādi vairākos Latvijas reģionos. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 6000 darbinieku. Rimi misija ir atbalstīt veselīgas un videi draudzīgas izvēles, padarot katru dienu arvien labāku mūsu klientiem. Rimi Latvia ir daļa no uzņēmuma Rimi Baltic, kas apvieno vairāk nekā 280 Rimi veikalu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Vairāk: https://www.rimi.lv



Diskusija par rakstu (0)
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats