23. aprīlis, Otrdiena
Vārda dienas: Georgs, Jurģis, Juris
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Tūristi Krievijas vietā izvēlas Rietumvalstis, atzīst lidostas Rīga vadītājs
Tūristi Krievijas vietā izvēlas Rietumvalstis, atzīst lidostas Rīga vadītājs
Autors: BNA / 11. septembris 2015, 13:04
Šogad ievērojami palielinājies pasažieru skaits uz Rietumiem, piektdien intervijā LNT raidījumam "900 Sekundes" atklāja Lidostas "Rīga" vadītājs Andris Liepiņš.


"Šobrīd tendences ir ļoti labas," vērtējot pasažieru plūsmu, sacīja Liepiņš, pieļaujot, ka šogad varētu tikt pārsniegts vienā gadā apkalpoto pasažieru maksimālais skaits.

Viņš atklāja, ka gada astoņos mēnešos pasažieru skaits audzis par aptuveni 7%, un turpinoties šādai attīstībai, līdz gada beigām tiks sasniegts jauns apkalpoto pasažieru maksimums, tādējādi pārsniedzot 2011.gada rādītājus, ka tika apkalpoti 5,1 miljons pasažieru.

Par galvenajiem pozitīvajiem pasažieru plūsmas radītājiem Liepiņš sauc labvēlīgas degvielas cenas, konkurences pieaugumu lidostā, mājsaimniecības paaugstinātos pienākumus, kuriem pateicoties iedzīvotāji ir gatavi vairāk tērēt ceļojumiem.

"Tūrisma plūsmas palielinās Rietumu virzienā, mēs runājam par Rietumeiropu - Vāciju, Lielbritāniju, Skandināvijas valstīm. Gan izceļojošo, gan ieceļojošo tūristu plūsma pieaug, savukārt Krievijas virzienā tūrisma plūsma samazinās, taču šo tendenci ar uzviju kompensē Rietumu virziena attīstība," norādīja lidostas vadītājs.

Liepiņš minēja arī vairākus riskus, kas var apdraudēt ilgtspējīgu attīstību, proti, iedzīvotāju skaits samazinās un degvielas cenas atkal augs.

Kā ziņots, pērn starptautiskā lidosta «Rīga» apkalpoja 4,8 miljonus pasažieru, kas ir par 0,4% ceļotāju vairāk nekā iepriekš.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Andris Liepiņš, lidosta Rīga, tūrisms

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats