19. aprīlis, Piektdiena
Vārda dienas: Fanija, Vēsma
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Rīgas mērs: nebija pamata atteikt biļešu cenu paaugstināšanu mikroautobusos
Rīgas mērs: nebija pamata atteikt biļešu cenu paaugstināšanu mikroautobusos
Autors: BNA.LV / 23. februāris 2015, 16:42
Nebija pamata atteikt biļešu cenu paaugstināšanu mikroautobusos, tā šorīt intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” sacīja Rīgas mērs Nils Ušakovs.


“Rīgas mikroautobusu satiksme ir privāts uzņēmums. “Rīgas dome” viņiem nenosaka tarifus. Viņiem ir tiesības reizi gadā griezties pašvaldībā un saskaņot tarifus atbilstoši līgumam un šeit viņi piedāvāja palielināt tarifu 1, 15 eiro,” skaidroja Ušakovs, norādot, situācijā, kurā biļešu cenas paaugstinātas sabiedriskajā transportā, nebija nekāda pamata atteikt biļešu cenu paaugstināšanu mikroautobusos.

Rīgas mērs norādīja, ka zemāka cena mikroautobusam būtu dīvaina, ņemot vērā, ka mikroautobuss ir paaugstināta komforta transports.

“Būtu nepareizi, ja mikroautobuss būtu lētāks par sabiedrisko transportu. Mums parasti ir viena cena vai mikroautobuss ir nedaudz dārgāks,” uzsvēra Rīgas mērs.

Lai atvieglotu situāciju ar paaugstinātajām biļešu cenām, plānots rīdzinieku kartes īpašniekiem nodrošināt atlaides sabiedriskā transporta mēnešbiļetēm, pastāstīja Ušakovs.

“Patreiz mēs strādājam pie juridiskiem risinājumiem, pirms pieņemt lēmumu konsultēsimies arī ar vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministru. Mūsu plāns ir rīdzinieku kartes īpašniekiem piedāvāt atlaides mēnešbiļetēm, atsevišķiem produktiem,” sacīja Ušakovs.

Jau vēstīts, ka no 1. februāra stāsies spēkā jaunas biļešu cenas Rīgas sabiedriskajā transportā, turpmāk viens brauciens maksās 1,15 eiro, savukārt biļete pie vadītāja 2 eiro.


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Nils Ušakovs

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats