25. aprīlis, Ceturtdiena
Vārda dienas: Bārbala, Līksma
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Nacionālo zīmolu reitingā Latvija 30. vietā
Nacionālo zīmolu reitingā Latvija 30. vietā
Autors: BNA.LV / 7. februāris 2014, 15:11
Kā informē ''Bloom Consulting'', Latvija starptautiskajā nacionālo zīmolu reitingā tūrisma nozarē ir 30. vietā starp Eiropas valstīm. ''Bloom Consulting'' ir uzņēmums, kas vērtē valstu zīmolu pozicionēšanu un biznesa stratēģiju. Šis uzņēmums atrodas Madridē.


'Bloom Consulting'' vērtē valstu ekonomisko stāvokli tirdzniecības un tūrisma jomā, lai redzētu, vai valsts liekas pievilcīga tiešajām ārvalstu investīcijām un tūristiem. Pirmo reizi globālais reitings iekļāva arī novērtējumu pēc interneta meklētājos ievadītajiem atslēgas vārdiem.

Šogad Latvija tūrisma reitingā starp Eiropas valstīm ieņem 30. vietu, piecas vietas zem Igaunijas (25. vieta), bet divas vietas virs Lietuvas (32. vieta). Meklējot informāciju par Latviju, potenciālie tūristi visvairāk izmantoja šādus atslēgvārdus: ''vēsturiskais mantojums'', ''naktsdzīve'', ''labklājība''.

Savukārt tirdzniecības jomā Latvija starp Baltijas valstīm atrodas viszemākajā vietā – tā ir 33. vieta. Lietuva ieņem 30. vietu, bet Igaunija – 32. vietu. Potenciālie investori, meklējot informāciju par Latviju, visvairāk izmantoja šādus atslēgvārdus: ''dzīves dārdzība'', ''ekonomikas izaugsme'' un ''korupcijas līmenis''.

Eiropas valstu starpā tūrisma jomā visaugstāko pozīciju ieņem Spānija, savukārt tirdzniecības jomā – Lielbritānija.

Kā vēstī ''Bloom Consulting'' izplatītais paziņojums, 70% tūristu meklē informāciju par galamērķi internetā. Uzņēmums arī saka, ka vairāk nekā 58% investoru veic investīciju riska novērtējumu ar interneta palīdzību.




Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Bloom Consulting, Latvija

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats