28. marts, Ceturtdiena
Vārda dienas: Ginta, Gunda, Gunta
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Valsts prezidents nesaskata pamatu tērēt simtus tūkstošu par eiro ieviešanas kampaņu
Valsts prezidents nesaskata pamatu tērēt simtus tūkstošu par eiro ieviešanas kampaņu
Autors: Pietiek.com / 17. jūlijs 2013, 12:31
Valsts prezidents Andris Bērziņš nesaskata pamatu tērēt simtus tūkstošu latu, lai rīkoti eiro valūtas reklāmas kampaņu, - šādu prezidenta viedokli Pietiek trešdien nodeva viņa preses pārstāve.

Tikmēr Ministru prezidents Valdis Dombrovskis un finanšu ministrs Andris Vilks pagaidām par šo jautājumu nav spējuši vai vēlējušies izteikt viedokli. 

"Ņemot vērā to, ka lēmums par eiro ieviešanu jau ir pieņemts, nesaskatu pamatu nepieciešamībā rīkot eiro valūtas reklāmas kampaņu, tērējot tam vairākus simtus tūkstošus latu. Vienīgais pamatojums un nepieciešamība kampaņu rīkošanai ir sabiedrības informēšana par eiro valūtas ieviešanas procesu," - šāds ir prezidenta viedoklis par valdības plāniem tērēt ievērojamu summu - līdz 214 tūkstošiem latu - eiro ieviešanas kampaņai.

"Arī vakardien, tiekoties ar Latvijas Bankas prezidentu un pārrunājot valsts budžeta plānošanas principus, kā arī izdevumu daļas sastādīšanas līdzšinējo pieeju, uzsvēru, ka jau tuvākajā nākotnē mūsu politiķiem uz valsts tēriņiem ir jāparaugās daudz nopietnāk un dziļāk. Nav noslēpums, ka joprojām ir daudz kliedzošu naudas tērēšanas piemēru. Tas ir jāpārtrauc un jāmeklē daudz radikālāki risinājumi, ja vēlamies patiesu valsts izaugsmi un stabilitāti," piebilda Valsts prezidents.

Savukārt ne Dombrovskis, ne Vilks pagaidām nav vēlējušies vai spējuši atbildēt uz Pietiek jautājumu - kāda jēga ir rīkot iedzīvotāju informēšanas kampaņu par eiro ieviešanu, kad lēmums par eiro ieviešanu jau ir pieņemts, vai tā ir uzskatāma par saimniecisku valsts līdzekļu izmantošanu un vai tiešām šī nauda nebūtu izmantojama lietderīgāk.

Kā trešdien informējis laikraksts Diena, neoficiāla informācija liecina, ka lēmums par to, kam uzticēt apjomīgās eiro informēšanas kampaņas īstenošanu, jau esot pieņemts - valdības dotais uzdevums līdz 60% palielināt atbalstu jaunajai valūtai iedzīvotāju vidū esot uzticēts Ērika Stendzenieka vadītās reklāmas aģentūras !Mooz un sabiedrisko attiecību uzņēmuma Komunikāciju aģentūra tandēmam, kaut iepriekš tika paziņots, ka labākā ideja esot uzņēmumam MRS grupa.

Kā zināms, pats Stendzenieks pērn laikrakstam Dienas Bizness bija paudis viedokli, ka "jebkura nauda, kas tiek izdota eiro ieviešanas reklāmā, ir zemē nomesta nauda". Tiesa, vēlāk viņš mēģināja savus izteikumus koriģēt un izskaidrot.

Kampaņas mērķis ir skaidrot eiro ieviešanas motivāciju un ar tā ieviešanu saistītos praktiskos aspektus, lai ieviešanas brīdī 90% Latvijas iedzīvotāju "justos pietiekami informēti" par eiro ieviešanas praktiskajiem aspektiem un 60% iedzīvotāju paustu atbalstu eiro ieviešanai.

Kā rāda Lursoft dati, Stendzenieka izņemtās dividendes no viņa uzņēmuma !Mooz 2012. gadā bijušas 166 tūkstoši latu.




Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Andris Bērziņš, eiro, Ēriks Stendzenieks

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats