28. marts, Ceturtdiena
Vārda dienas: Ginta, Gunda, Gunta
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » RD vadība lielā slepenībā gatavo vērienīgu reklāmas platformu vēlēšanām
RD vadība lielā slepenībā gatavo vērienīgu reklāmas platformu vēlēšanām
Autors: Apollo.lv / 11. novembris 2012, 22:09
Līdzīgi kā iepriekš «Saskaņas centra» (SC) politiķu reklamēšanai izmantoja «Rīgas satiksmes» autobusus, tagad reklāmu izvietošanai tiek gatavotas «Rīgas Namu pārvaldnieka» apsaimniekotās mājas. Šī rīcība, kas veikta lielā slepenībā, liecina, ka divu partiju tandēms gatavo pamatīgu uznācienu priekšvēlēšanu laikam.


Tā šovakar ziņo Latvijas Televīzijas raidījums «De facto».

SC  un partijas ,,Gods kalpot Rīgai» (GKR) kontrolētais pašvaldības uzņēmums ,,Rīgas namu pārvaldnieks» (RNP) vasaras izskaņā klusām noslēdzis līgumu ar Rīgā valdošajiem politiķiem draudzīgo SIA ,,Baltic media line» (BML), kas nodibināts vien divus mēnešus pirms darījuma slēgšanas.

BML ir meitaskompānija SIA ,,Pilsētas līnijas», kas pirms pāris gadiem ieguva ekskluzīvu līgumu uz astoņiem gadiem ar SC pārvaldībā esošo pašvaldības uzņēmumu ,,Rīgas Satiksme». Sekas tam varēja redzēt pēdējo divu Saeimas priekšvēlēšanu laikā – uz sabiedriskā transporta pārsvarā bija redzama SC reklāma.

Savukārt jaundibinātā BML ir tiesīga iznomāt reklāmas vietas uz pašvaldības uzņēmuma RNP pārvaldībā ,,esošas mantas, tai skaitā ēku ārsienām, vides reklāmas objektiem, poligrāfiski vai kā citādi sagatavotiem materiāliem».

RNP valdes loceklis Dzintars Arbidāns neieslīgst plašos skaidrojumos par darījumu: ,,Mēs veicām tirgus aptauju un viņi pieteicās. Protams, mēs varam paskatīties, kas ir īpašnieki, bet tas nav izšķirošais, lai pieņemtu lēmumu. Mums bija svarīga laba cena, lai mājas gūtu vairāk ienākumu.»

Arbidāns neatklāj cenu, par kādu uz pieciem gadiem ilgais līgums starp RNP un BML noslēgts. Viņš tā vietā stāsta, ka naudu iekasēs brīdī, ja uz ēku fasādēm būs redzama reklāma.

Tikmēr BML valdes priekšsēdētāja Ilma Kauliņa solās, ka SC un GKR politiķiem nebūšot īpašu privilēģiju izvietot reklāmu gaidāmajā priekšvēlēšanu laikā. Viņa mēģinot iegalvot, ka neesot iespējams izvēlēties noteiktus autobusu vai trolejbusu maršrutus, kurus aplīmēt ar aģitācijas materiāliem.

Kauliņa piekrīt, ka citādi ir ar reklāmas laukumiem uz ēku sienām: ,,Ēku fasādes nepārvietojas. Nosacīti var vērtēt, ka viena ir ar lielāku kontaktplūsmu un otra ar mazāku».

Vēl kodolīgāks ir Rīgas domes deputāts Vadims Baraņņiks (SC). Viņš nekomentē, vai valdošie politiķi noteikuši, ar kurām reklāmas firmām pašvaldības uzņēmumiem jāslēdz līgumi. Tomēr šis darījums raisa bažas, ka SC pirms vēlēšanām varētu pilnībā kontrolēt vides reklāmu cenas Rīgā.

Pašvaldības uzņēmums RNP galvaspilsētā apsaimnieko apmēram 4 300 dzīvojamās mājas.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Baltic media line, De facto, Gods kalpot Rīgai, reklāma, Rīgas Namu pārvaldnieks, Rīgas satiksme, Saskaņas centrs, vēlēšanas

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats