19. aprīlis, Piektdiena
Vārda dienas: Fanija, Vēsma
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Eksperts brīdina: Par airBaltic jaunajām lidmašīnām var samaksāt iedzīvotāji
Eksperts brīdina: Par airBaltic jaunajām lidmašīnām var samaksāt iedzīvotāji
Autors: Apollo.lv / 11. jūlijs 2012, 15:45
Ja aviokompānija «airBaltic» nonāktu finanšu grūtībās, kompānija vērstos pie akcionāra, tātad – Latvijas valsts. Savukārt valsts iedzīvotājiem var nākties samaksāt par jauno lidmašīnu vērienīgo darījumu, ja uzņēmumam kādreiz rastos problēmas ar finansējumu, apliecina aviācijas eksperts Tālis Linkaits.

«Ir jāredz šis finansējuma mehānisms, kādu aviokompānija piedāvā. Valstij jāpārliecinās, ka netiks prasīta nauda no valsts budžeta. Jābūt pārliecībai, ka biznesa plāns, zem kāda šīs lidmašīnas tiks iegādātas, ir nopietns un īstenojams,» Latvijas Televīzijai (LTV) sacīja Linkaits.

Linkaits uzsver, ka aviokompānija finanšu grūtību gadījumā vērsīsies pie valsts. «Katram no mums būs jāsedz aviokompānijas zaudējumi, ja tādi būs,» teica viņš.

«airBaltic» lidmašīnas pirks no «Bombardier»; 20 lidaparāti izmaksās 898 miljonus latu.

Kā vēstī LTV, lidmašīnu iegāde no Kanādas lidmašīnu ražotāja «Bombardier» saistīta ar vairākiem riskiem. LTV rīcībā nonākušajā vēstulē satiksmes ministram Aivim Ronim un premjeram Valdim Dombrovskim (V) bažas pauž arī kompānija «Airbus».

«Airbus» gan bija viens no pretendentiem «airBaltic «flotes atjaunošanai, taču netika izraudzīts, raksta Apollo.lv. Riski galvenokārt saistīti ar to, ka konkrētās «CS300» lidmašīnas vēl nav pacēlušās gaisā. Tas ir pavisam jauns produkts, kas rada pamatotas bažas par to, vai piedāvātie labumi, piemēram, degvielas patēriņš būs tāds, kā solīts reklāmās.




Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: airBaltic, Bombardier, Tālis Linkaits

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats