Iestājoties tehnoloģijai atbilstošiem laika apstākļiem, AS «Latvijas autoceļu uzturētājs» (LAU) ir uzsācis valsts autoceļu melnā seguma bedrīšu masveida remontus visā Latvijā, līdz ar to autovadītājiem ir jārēķinās ar satiksmes ierobežojumiem.
Ceļu bedrīšu remonta pamattehnoloģija ir to aizpildīšana ar šķembām un bitumena emulsiju, kas vislabāk piemērota vairumam ceļu segumiem ar augstu bojājumu pakāpi. Šo darbu vietās tiks noteikti īslaicīgie satiksmes ierobežojumi - darbu laikā lokāli tiek sašaurināta brauktuve, būtiski ierobežojot braukšanas ātrumu. Pēc darbu beigām remontposmā nosaka maksimālā ātruma ierobežojumu 50-70km/h uz periodu līdz trijām diennaktīm, raksta
Apollo.lv.
LAU autoceļu ikdienas uzturēšanas darbus, veic atbilstoši noteiktajām tehniskajām prasībām un autoceļu pārvaldītāja veiktajam darbu pasūtījumam. Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.224, «A» uzturēšanas klases autoceļi jāsakārto līdz 1.jūnijam, «B» uzturēšanas klases autoceļi - līdz 15. jūnijam, bet «C» un «D» uzturēšanas klases autoceļi - līdz 1.jūlijam.
LAU uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir 20 167 km, tai skaitā galvenie valsts autoceļi ir 1 622 km jeb 8,0%, reģionālie autoceļi - 5 320 km jeb 26,4%, vietējie autoceļi - 13 225 km 65,6%.