18. aprīlis, Ceturtdiena
Vārda dienas: Jadviga, Laura
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » airBaltic daudzpartneru lojalitātes programma BalticMiles atzīta par vienu no labākajām pasaulē
airBaltic daudzpartneru lojalitātes programma BalticMiles atzīta par vienu no labākajām pasaulē
Autors: Anete Jansone, BIZNESS.LV / 27. aprīlis 2012, 16:02
Daudzpartneru lojalitātes programma BalticMiles, kuru izveidoja Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic, ir atzīta par vienu no pasaulē labākajām lojalitātes programmām, saņemot divus Freddie apbalvojumus. Šo apbalvojumu nozīmība var tikt pielīdzināta Oskara balvas statusam, kuru saņem tikai labākie filmu veidotāji.


Gabi Kols (Gabi Kool), BalticMiles izpilddirektors: “Pasaules vadošās aviokompānijas par savām klientu lojalitātes programmām katru gadu saņem Freddie apbalvojumus. Pirmo reizi vēsturē prestižo Freddie apbalvojumu ir ieguvusi tāda lieluma aviokompānijas kā airBaltic lojalitātes programma, pie tam airBaltic bija to četru pasaules aviokompāniju vidū, kuru lojalitātes programmas saņēma vairākas balvas. Šis ir pirmais apbalvojums, kuru ir saņēmusi lojalitātes programma BalticMiles. Tas ir starptautisks novērtējums mūsu smagajam darbam un jauninājumiem, kurus esam ieviesuši. Vēlos pateikties visiem BalticMiles dalībniekiem un partneriem par mūsu kopīgo sasniegumu!”

Vakar Ņujorkā lojalitātes programma BalticMiles ieguva divus Freddie apbalvojumus – "Labākā elitārā programma" un "Labākās punktu izmantošanas iespējas", Eiropas un Āfrikas reģionu kategorijā. Uz "Labākās elitārās programmas" apbalvojumu pretendēja četru aviokompāniju lojalitātes programmas – airBaltic: BalticMiles, Lufthansa: Miles & More, British Airways: Executive Club un Turkish Airlines: Miles&Smiles.

Tikai četras aviokompānijas ieguva vairākus Freddie apbalvojumus par savām lojalitātes programmām: airBaltic, Lufthansa, American Airlines un Etihad.

BalticMiles ir pirmā daudzpartneru lojalitātes programma Baltijas valstīs. Tā tika atklāta 2009.gada oktobrī. BalticMiles piedāvā dažādus veidus, kā pelnīt punktus vairāk nekā 11 000 vietās visā pasaulē – lidojumos, ceļojumos, viesnīcās, auto nomās, restorānos, skaistumkopšanas un SPA pakalpojumos, veselības aprūpes, telekomunikāciju un finanšu pakalpojumos, kā arī iepārkoties BalticMiles interneta veikalā, kurš piedāvā vairāk nekā 400 starptautiskus zīmolus. Sakrātos punktus iespējams tērēt bezmaksas aviobiļetēm, brīvā laika pavadīšanas aktivitātēm un piedzīvojumiem, lejuplādējot mūziku vai izvēloties preces no vairāk nekā 3000 preču plašā klāsta, kas ir pieejams www.balticmiles.com interneta vietnē. BalticMiles programma piedāvā arī iespēju ziedot punktus dažādiem labdarības projektiem.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: airBaltic, BalticMiles, Freddie, Gabi Kols

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats