25. aprīlis, Ceturtdiena
Vārda dienas: Bārbala, Līksma
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Par NEPLP priekšsēdētāju kļūst Ainārs Dimants
Par NEPLP priekšsēdētāju kļūst Ainārs Dimants
Autors: BNA / 9. februāris 2012, 16:48
Šodien, 9. februārī par Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdātāju ievēlēts "Turības" Komunikācijas zinātņu katedras vadītājs Ainārs Dimants. Līdz šim šī amata pienākumus ilgus gadus pildījis Ābrams Kleckins.


Savukārt, Dimanta vietnieces pienākumus pildīs "Latvijas Vēstneša" portāla nozares redaktore Aija Duļevska-Cālīte.

Bijušais NEPLP padomes priekšsēdētājs Ābrams Kleckins jaunajā NEPLP sastāvā nav iekļauts, līdz ar to Kleckins turpinās darbu kā Latvijas Universitātes Komunikācijas un žurnālistikas katedras docents.

Saeima jauno NEPLP sastāvu ievēlēja 2. februārī. Padomes sastāvā tika iekļauti - Dimants, Duļevska-Cālīte, SIA "Vesta LK" mārketinga un sabiedrisko attiecību projektu vadītājs Dainis Mjartāns, filmu un raidījumu studijas "Mistrus Media" vadītājs Grūbis un Anša Epnera filmu studijas "AVE" producents, operators un režisors Ivaru Zviedris.

NEPLP ir neatkarīga pilntiesīga autonoma institūcija, kas atbilstoši savai kompetencei pārstāv sabiedrības intereses elektronisko plašsaziņas līdzekļu jomā, kā arī uzrauga, lai to darbībā tiktu ievērota Latvijas Satversme, šis likums un citi normatīvie akti. NEPLP ir tiesības pārbaudīt elektroniskā plašsaziņas līdzekļa izplatīto programmu uzskaiti un ierakstus, kā arī pieprasīt no elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem to finansiālās darbības pārskatu, ja šie plašsaziņas līdzekļi pieprasa vai iegūst valsts vai pašvaldību budžeta finansējumu vai maksājumu atvieglojumus.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Ābrams Kleckins, Aija Duļevska-Cālīte, Ainārs Dimants, NEPLP

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats