28. marts, Ceturtdiena
Vārda dienas: Ginta, Gunda, Gunta
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Aivars Kalniņš: Aizgājušais gads bijis zaļais signāls veiksmīgai uzņēmējdarbībai
Aivars Kalniņš: Aizgājušais gads bijis zaļais signāls veiksmīgai uzņēmējdarbībai
Autors: BNA / 28. decembris 2011, 17:03
Kā atzīst uzņēmuma StickMe.lv projekta vadītājs Aivars Kalniņš, šis ir bijis ļoti ražīgs un darbīgs gads, kura laikā ir paspēts realizēt vairākus projektus, veikt pētījumus un īstenot idejas, kas devušas zaļo gaismu veiksmīgākai uzņēmējdarbībai.


Gada nogale laikā starp Ziemassvētkiem un Jauno gadu ir īstais laiks, lai paskatītos atpakaļ un novērtētu, kas padarīts labi, bet ko varēja vēl labāk. 

„Gads iesākās ar speciāliem pasūtījumiem svētku sakarā un gada nogale noslēdzas ar to pašu. Bet pa vidu – nu jau nostabilizējusies pasūtījumu sistēma ar labi segmentētu produktu klāstu produkta Stickme.lv galvenajai klientu kopai – ģimenēm ar bērniem,” stāsta Aivars Kalniņš.

Kompānijas produkta Stickme.lv interneta veikals sadarbībā ar Vidzemes televīziju papildināts ar video rullīti par produkciju un tās lietošanu, kuru klienti var atrast arī YouTube, lai katram skaidrs, ko un kā darīt. Tāpat uzņēmums regulāri rīkojis konkursus visiem čaklākajiem meistariem un meistarēm, kopā ar sadarbības partneriem Calis.lv un Meistardarbs.lv, kas ļāvuši iekļaut produkta rūpju lokā gan profesionālus produkcijas izgatavotājus, gan bērnu dārza audzēkņus no Rīgas, Krāslavas, Vidrižiem un daudzām citām Latvijas vietām.

Kā jau ar jaunu produktu, uzņēmums pētījis un reizē vētījis dažādas atbalsta iespējas, analizējis to iespējamo efektivitāti. Vispirms, jau šis gads ļāvis novērtēt LHZB dažādo atbalsta mehānismu nozīmīgumu un personāla ieinteresētību jaunos un interesantos produktos un to ražotājos, laiks ļāvis vērtēt un apzināt Valmieras biznesa inkubatora atbalsta nozīmīgumu ar vienlaicīgu secinājumu, ka produkts ir izaudzis un laiks iet lielajā dzīvē, lai dotu vietu citiem jaunajiem.

„Skatoties arī citus reģionu inkubatorus visā to kopumā, nupat gan jāsecina, ka aizvien vairāk tur rīdzinieki visur manāmi ar jau iepriekšēju pieredzi dažādos biznesos, jo tie laikam inkubatoru operatoriem liekas mazāk riskanta klientu grupa. Konkrētam produktam ļoti palīdzējusi LUAC atbalsta programma – praktisks marketings īstajā laikā, īstajā vietā, ar īstajām metodēm un novadīts īstajam klientam. Tiešām vienkārši un skaidri, un galvenais – rezultatīvi! To tad arī no savas pieredzes iesakām citiem mazo uzņēmumu un jauno starta projektu virzītājiem,” turpina Aivars Kalniņš.

Stickme.lv pieredze rāda, ka nevajag par zemu novērtēt mūsu mazo, tomēr aktīvo vietējo tirgu. Vietējais patēriņš var itin veiksmīgi „pabarot” arī krīzes laikā, kamēr pilnīga atkarība no ārējiem tirgiem vienlaicīgi palielina arī daudzos nezināmos riska faktorus, kas var būt izšķiroši, kamēr jauns produkts vai pakalpojums izdzīvo pirmo augšanas laiku.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Aivars Kalniņš, StickMe.lv

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats