29. marts, Piektdiena
Vārda dienas: Agija, Aldonis
Sākuma lapa » Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs » Strauji aug Biznesa partneri dalībnieku skaits – piedāvātās iespējas sniedz uzņēmumiem tūlītējus rezultātus
Strauji aug Biznesa partneri dalībnieku skaits – piedāvātās iespējas sniedz uzņēmumiem tūlītējus rezultātus
Autors: Jānis Lācis / BIZNESS.LV / 9. aprīlis 2013, 11:24
Pateicoties dažu nedēļu laikā redzamajai atdevei, uzņēmumi novērtē un arvien aktīvāk iesaistās unikālajā projektā „Biznesa partneri”. Interesi par jauno projektu un sadarbības programmām pāris nedēļu laikā izrādījuši jau gandrīz simts dažādu nozaru uzņēmumi.


„Biznesa partneri” piedāvā uzņēmumiem iesaistīties dažādās sadarbības programmās pārdošanas apjoma palielināšanai, zīmola atpazīstamības veicināšanai, jaunu zīmolu izveidei, ROI (Return on Investment) mārketinga principu ieviešanai, kā arī ārvalstu tirgu apgūšanai. Tā kā programmas ir pieejamas dažādu uzņēmumu vajadzībām un sniedz tūlītēju rezultātu, tās ļauj sekot līdzi ieguldīto līdzekļu sniegtajai atdevei, kā arī, izmantojot sadarbību, pozitīvos biznesa rezultātus daudzkāršojot.

„Šodien uzņēmumi pārdomāti veic ieguldījumus sava biznesa attīstībā, izvērtējot katra lata atdevi un neieguldot ne laiku, ne darbaspēku, ne līdzekļus riskantos darījumos, kas, iespējams, nestu peļņu ļoti ilgā termiņā. Tas arī ir iemesls, kādēļ šāds unikāls projekts, kas balstīts uz uzņēmumu savstarpējo sadarbību un īstermiņā redzamiem, aprēķināmiem rezultātiem gūst atzinību. Šobrīd Latvijā uzņēmumi izvēlas drošu un pārliecinošu attīstības ceļu – soli pa solim ejam kalnā un sekojam līdzi tam, cik augstu esam uzkāpuši,” atzīmē LUAC pārstāvis, mārketinga un inovāciju eksperts Alberts Jodis.

Sadarbības programmas „Biznesa partneri" pamatkoncepcija sastāv no sešām klientu piesaistes metodēm. Uzņēmumam ir iespēja izvēlēties, cik daudz darbā ar klientiem tas vēlas iesaistīties – vai vēlas tikai jaunus klientus un pārdošanas apjomu, vai arī veicināt sava uzņēmuma atpazīstamību. Svarīgākais aspekts šajā programmā – uzņēmums maksā par rezultātu, par piesaistītiem klientiem un realizētiem darījumiem– un tikai.

Uzņēmumiem, kas izvēlējušies iesaistīties sadarbības programmā "Biznesa Partneri", tiek nodrošināts izmērāms rezultāts pārdošanas apjoma palielināšanā, jaunu klientu piesaiste un informatīvais fons mērķa auditorijai par tā piedāvājumu.

Sadarbības programma "Biznesa Partneri" ir daļa no LUAC izveidotā un veiksmīgi attīstītā vietējo uzņēmumu atbalsta programmu klāsta. 



Diskusija par rakstu (0) , Alberts Jodis, Biznesa partneri, LUAC

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats