28. marts, Ceturtdiena
Vārda dienas: Ginta, Gunda, Gunta
Sākuma lapa » Intervijas » Lembergs: Zatlera partijai vajadzētu prasties un atstāt koalīciju
Lembergs: Zatlera partijai vajadzētu prasties un atstāt koalīciju
Autors: Anita Daukšte / NRA.LV / 24. aprīlis 2013, 12:08
Fragments no šodien "Neatkarīgajā Rīta Avīzē" publicētās intervijas ar Ventspils mēru Aivaru Lembergu.


– Vai pašvaldību vēlēšanu rezultātam būtu jāietekmē politisko spēku samērs valstī?

– Nekad vēl tā nav noticis. Un arī šoreiz tā nebūs. Zatleristus, pēc socioloģisko aptauju datiem, atbalsta 2% iedzīvotāju, bet viņiem valdībā ir 40% ministru vietu. Absolūta neatbilstība. Bet tas nekā neietekmē valdības struktūru. Viņiem vajadzēja jau principā pašiem prasties, sakot – sabiedrība mums netic un neatbalsta, tāpēc mēs pametam koalīciju un noliekam mandātus. Bet tādi brīnumi jau nekad nav notikuši un arī nenotiks.

Pašvaldību vēlēšanu rezultāts var ietekmēt vienīgi valdības attieksmi pret pašvaldībām. Jo kopš brīža, kad ZZS nav valdībā, attieksme no valdības pret pašvaldībām ir klaji naidīga: nauda pašvaldībām tiek atņemta; ja nodokļi (iedzīvotāju ienākuma nodoklis) tiek samazināti, tad tikai uz pašvaldību rēķina.

Ja Vienotība šajās vēlēšanās nostartēs pieklājīgi un, iespējams, nonāks kādu pašvaldību vadībā, tad valdības attieksme pret pašvaldībām mainīsies. Ja ne, tad Latvijas pašvaldības grims nabadzībā un nespēs veikt savas ar likumu noteiktās funkcijas. Valdības attieksmē arvien vairāk iezīmējas tas, ka pašvaldībām nevis tiek dota iespēja nopelnīt naudu, bet gan tiek atmesti ubaga graši dotāciju veidā. Tas turklāt ir pilnīgā pretrunā ar Valda Dombrovska valdības deklarāciju, kur ir norādīts, ka pašvaldības jāieinteresē veicināt uzņēmējdarbību.


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Aivars Lembergs

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats