Galu galā, kamēr jaunie investori cenšas tikt galā ar vecajiem darbiniekiem, kurus pieņemts tautā dēvēt par "sorosītiem", reklāmas ieņēmumi turpina mazināties, abonenti arī vairs arvien lielākā skaitā nevar atļauties pasūtīt avīzi. Kuģim ir nopietnas sūces, bet ko dara komanda? Nevis glābj kuģi (kuru līdz šādam stāvoklim ir novedušas komandas pārmērīgās ambīcijas treknajos gados, ja kas), bet gan rīko dumpi!
Tā ir nevis komanda, bet gan žurkas, kas uz grimstošā kuģa rīko dumpi.
Lai nu kā tas beigtos, bet iznākums, ka Dienas darbinieki aizietu un uztaisītu paši savu konkurējošo Jauno Dienu, vai Veco Jauno Dienu, vai Sorosa Balsi, vai vienalga ko citu, būtu par sliktu visiem citiem medijiem. Tā jau reklāmas tirgū ir viens vienīgs katastrofāls kritums, bet, ja uzrastos vēl viens jauns spējīgs spēlētājs, kas reklāmu tirgotu par dempinga cenām, tad pārējiem būtu vēl sliktāk. Un kāds pavisam noteikti nogrimtu.