Šodien pirmā Trakā diena. Kolēģe teica, ka rindas tādas, ka i nemaz nedomā ātri tikt pie labumiem. Un tas viss tāpēc, ka, manuprāt, ir nevainojami izvēlēta vieta, laiks, auditorija un arī balva, ko iegūst ātrākie. Vieta - pulcējas daudz cilvēku un veikals tomēr ir zināmāks par jebkuru bankas filiāles atrašanās vietu. Laiks - Trakās dienas, kad veikalā jau tā ir daudz cilvēku. Auditorija - gados jauni cilvēki, kas, iespējams, pēc gada jau būs aizmirsuši, kas ir viņu pensiju apsaimniekotājs un, lai jau ir, kas ir. Tāpat daļai nav vēlmes un laika tajā visā iedziļināties, turklāt pensija tak vēl tālu. Bet bankai tikmēr savs procentiņš atleks. Balva - ļoti precīzi piesaista vēlamo auditoriju.
Pēc visa spriežot šai kampaņai nav tērēts nezin kāds budžets. Manīju vien retvītos ziņas Tviterī. Kopējais vērtējums - 9 no 10 iespējamām ballēm. Malači!