Guna Miļusa
reklāma, mārketings
Pievienots 2011 gada 9. jūlijā | 0 komentāri
Tiešā mārketinga prakse Latvijā ir strauji augoša disciplīna, tomēr liela daļa no izstrādātajām tiešā mārketinga programmām praksē nestrādā vai arī nenes vēlamos rezultātus uzņēmējam. Tas ir saistīts ar būtiskām procesa sākumā pieļautām kļūdām, piemēram, nepareizi izvēlētu realizēšanas taktiku. Tomēr nozīmīgākā kļūda ir uzskatīt, ka uzņēmums realizē tiešo mārketingu, kaut gan tiek izsūtīti tikai e-pasti, veikts telemārketings vai veidotas interaktīvās programmas, kuras nav balstītas uz punktuāli izstrādātu datu bāzi, veidojot šauru izpratni par tiešā mārketinga elementiem un to struktūru. 
Par autoru
SIA ReForte valdes locekle/komunikāciju aģentūr ...
Vairāk
Reklāma