Tiešām pagājušajā nedēļā plašu auditorijas uzmanību piesaistīja DACIA
akcija par iespēju laimēt auto. Žurnālos KAS JAUNS iešķirotas auto
atslēgas (gan aizdomīgi prastas, bet laikam jau DACIA automašīnām tādas
ir), mārketinga ziņojums tika veiksmīgi pastiprināts ar solījumu, ka
laimīgas būs 10 atslēgas, nevis viena, ka katram būs iespēja mēģināt
iedarbināt auto (piekritīsiet, tas ir labs gājiens ar auditorijas
iesaistīšanu) u.t.t.
Lai taupītu Jūsu laiku, izlaidīšu dažas rindkopas par to kā tika
meklētas atslēgas un kā nokļuvām DACIA salonā Skanstes ielā, lai
pastāstītu pašu galveno - KAS TAD TUR NOTIKA!
Ziniet, bet nekas īpašs tur nenotika. Alu laikmets. Auto, kuram bija
jāpārbauda der vai neder atslēga, atradās novietots pie pašas ieejas,
tā nerosinot apmeklētājus apskatīt visu DACIA un RENAULT modeļu klāstu.
Noformējums salonam - nulle, ja neskaita ploterētu līmplēves uzrakstu
pār nabaga auto priekšējo stiklu. Cilvēki kā auni (es atvainojos) tika
sastādīti dzīvā rindā, kas atgādināja došanos uz mauzoleju, un katrs
atslēgas izmēģinātājs atstāja savu vārdu un uzvārdu, tālruņa numuru un
patreizējo auto nosaukumu TIK ŠAURĀS tabulas ailītēs, ka visi rakstīja
viens otram virsū. E-pasts netika prasīts. Auto vēlmju saraksts netika
piedāvāts. Tikai daži ieraksti tabulā.
Ko nu par to. Interesanti, ka nepareizās atslēgas pat nederēja DACIA
aizdedzes atslēgas caurumam. Līdz ar to, maksimums, ko atslēgas
izmēģinātāji varēja darīt - tik vien kā paskrāpēt ar savu dzelzs
gabaliņu labā pusē aiz DACIA stūres.
Lieki teikt, ka arī mūsu atslēgas nederēja. Pavērojot citus cilvēkus
rādījās pavisam bēdīga aina. Neviens DACIA pārdevējs - konsultants ar
cilvēkiem, kas PAŠI BIJA ATNĀKUŠI uz autosalonu neaprunājās, nekādi
īpašo piedāvājumu neizteica, nekādus reklāmas materiālus neiedeva,
nepasmaidīja, roku nepaspieda un pārliecinoši lielāka daļa apmulsuši no
nelielās vilšanās, teciņus vien, nokārtām galvām devās ārā no salona.
Tāds, lūk, alu laikmeta mārketings.
Mums
ir integrētais mārketings, ir tiešais mārketings, tad vēl ...... kā
sauca jauno DDB atklājumu? Spieta mārketings. Mums ir e-mārketings
(spams) un vēl daudz un dažādi mārketinga veidi. Taču tagad mums ir
jauns. Alu laikmeta mārketings. Komentāri:
|
Par autoru
|
