10. decembris, Otrdiena
Vārda dienas: Guna, Judīte
Sākuma lapa » Skaistums, mode » Atlētika: regulāri treniņi - labākais veids kā uzlabot fizisko izturību un sagatavoties skriešanas maratonu sezonai
Atlētika: regulāri treniņi - labākais veids kā uzlabot fizisko izturību un sagatavoties skriešanas maratonu sezonai
Autors: BNA.LV / 2. marts 2015, 13:27
Līdz ar pavasara tuvošanos un skriešanas maratonu pēdējo gadu popularitāti, cilvēki arvien vairāk pievēršas fiziskajām aktivitātēm gan brīvā dabā, gan sporta klubos. Kā norāda fitnesa kluba ''Atlētika'' galvenā trenere Veronika Kim, siltajam laikam tuvojoties, cilvēki sāk daudz regulārāk nākt uz treniņiem, daudziem ir konkrēti mērķi, kurus vēlas sasniegt attiecīgā laika posmā, tādēļ liela daļa no tiem kļūst par patstāvīgiem klientiem, tāpat trenēties turpina tie cilvēki, kam fitness ir dzīvesveids. Liels pieprasījums ir arī pēc grupu nodarbībām, jo plašajā piedāvājumā katrs sev var atrast to vispiemērotāko.


“Liela daļa fitnesa klubu apmeklētāju jau sāk gatavoties gaidāmajiem sporta pasākumiem un skriešanas maratoniem. Pavasarī un vasarā ir gana plaša skriešanas maratonu izvēle gan Rīgā, gan citās pilsētās. Īpaši apmeklēts ir ''Sieviešu skrējiens'', ''Nordea'' Rīgas maratons, “Nike Riga Run”, tāpat arī “Stipro skrējiens” un citi. Fitnesa klubs ''Atlētika'' aicina sportot gribētājiem trenēties un sagatavoties maratoniem gan ar treneru palīdzību, gan individuāli, gan grupu nodarbībās, sniedzot atbilstošu sporta inventāru un nepieciešamo palīdzību. Tieši treniņu regulārs apmeklējums dod rezultātus, nav tik svarīgi, vai cilvēks to dara patstāvīgi, grupā vai ar trenera palīdzību, galvenais ir vēlēties sasniegt mērķi un pie tā strādāt. Reizēm kādā no maratoniem kopīgi piedalās mūsu kluba apmeklētāji, kā arī darbinieku un treneru kolektīvs,” turpina Veronika Kim.

''Uz grupu nodarbībām ir daudz vieglāk atnākt kā trenēties vienai. Ir dažāda veida iespējas, piemēram, esmu bijusi gan uz aerobiku, pilatēm, velo treniņiem un jogas nodarbībām, zinu, ka vēl ir tik daudz iespējas, kurs nemaz vēl neesmu paguvusi izmēģināt. Katru  reizi nodarbību struktūrā ir izdomāts kaut kas jauns. Treneri, lai arī strādā ar grupu kopumā, tomēr pievērš uzmanību arī katram atsevišķi palabojot vai iesakot, kā labāk izpildīt konkrēto vingrinājumu. Šobrīd vēlos sagatavoties 21 kilometra distancei Nordea maratonā, katru gadu ap šo laiku jau sāku treniņus un šogad distanci palielināšu. Man patīk izmēģināt jaunas lietas, tāpēc labprāt apmeklēju grupu nodarbības, tas arī sniedz stimulu nākt un darīt, jo grupā ir vieglāk,'' norāda pasniedzēja Ilze Priedīte no Rīgas.

Visi fitnesa klubi “Atlētika” ir atvērti katru darba dienu no plkst. 07:00 līdz 23:00 un brīvdienās no plkst. 09:00 – 21:00. 


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: abonementi, Atlētika, Atletika Free trial, dāvanu kartes, fitnesa klubs, fitnesa klubu tīkls, grupu nodarbības, grupu nodarbības, joga, kardiotrenažieri, maratoni, motivācija, Nike Riga Run, nodarbības, nodarbības sievietēm, nodarbības vīriešiem, problēmzonas, Rīgas maratons, RIP, Sieviešu skrējiens, skrejceļi, skriešana, spēka trenažieri, sporta klubs, sporta klubs, sporta klubs Rīgas, sporta zāle, Stipro skrējiens, svaru zāle, tabata, trenažieri, treniņi sievietēm, TRX, velotrenažieri, veselība, vingrinājumi

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk
Jaunākie komentāri
Mediju apskats