20. aprīlis, Sestdiena
Vārda dienas: Mirta, Ziedīte
Sākuma lapa » Sabiedrība » Vīrieši priekšroku dod sausbaranciņām ar siera garšu, sievietes – klasiskajām
Vīrieši priekšroku dod sausbaranciņām ar siera garšu, sievietes – klasiskajām
Autors: BNA / 20. septembris 2011, 14:30
Kā liecina „Vidzemes maiznīca” pārdošanas statistika, sausbaranciņu iegādē izveidojušās vairākas jaunas tendences, kas ir atšķirīgas vīriešu un sieviešu iepirkšanās paradumos.


„Vidzemes maiznīca” šādu statistiku nolēmusi veikt, jo, uzklausot cilvēku viedokļus par produkciju, domas par sausbaranciņām „Laiviņa” būtiski atšķīrās sieviešu un vīriešu vidū.

Vīrieši labprātāk iegādājas sausbaranciņas ar siera garšu, izmantojot tās kā uzkodas pie alus vai starp ēdienreizēm, bet sievietes ir klasisku lietu piekritējas. Daiļā dzimuma pārstāves atzinīgi novērtē „Laiviņa” ar sēklām un klasiskās, bez piejaukumiem.

„Esam priecīgi par pircēju novērtējumu un to, ka šīs baranciņas ir ieviesušas savas pirkšanas tendences. Tas gan ir kas jauns, tomēr esam nolēmuši pie šo tendenču uzlabošanas un attīstīšanas strādāt arī turpmāk,” atzīst "Vidzemes maiznīca" valdes priekšsēdētāja Ligita Liepiņa – Eglīte.


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: efektīva reklāma, efektīva reklāmas kampaņa, mārketinga konsultācijas, mazbudžeta reklāma, nordica media group, reklāma internetā, reklāma presē, reklāma radio, reklāma TV, reklāmas kampaņa, tirgus izpēte, vides reklāma, vidzemes maiznīca

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats