25. aprīlis, Ceturtdiena
Vārda dienas: Bārbala, Līksma
Sākuma lapa » Ražošana, enerģētika » Food Union: Šovasar ievērojami pieaug saldējuma pārdošanas apjomi
Food Union: Šovasar ievērojami pieaug saldējuma pārdošanas apjomi
Autors: Labdien.lv / 25. jūlijs 2018, 13:25
Šī gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar aizvadīto gadu, pieprasījums pēc Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma Food Union ražotā saldējuma vietējā tirgū ir pieaudzis par 25%. Kopumā uzņēmums šīs sezonas laikā pārdevis gandrīz 2500 tonnas saldējuma, tādējādi uzstādot rekordu un sasniedzot lielāko realizētā saldējuma apjomu pēdējo piecu gadu laikā.


“Šogad laikapstākļi īpaši priecē pēc saules un saldējuma izsalkušos Latvijas iedzīvotājus. To apliecina arī pārdošanas rezultāti, kas pārsniedza plānotos apjomus par 20%. Saldējums ir ļoti iecienīts produkts, lai atvēsinoties svelmes laikā. Visbiežāk šim nolūkam iedzīvotāji izvēlas TIO plombīra saldējumu, klasisko Pola saldējumu un Karlsons saldējumu ar upeņu-ābolu zapti. Turklāt mēs novērojam, ka vietējie saldējuma baudītāji labprāt nogaršo arī jaunās saldējuma garšas,” stāsta Food Union saldējuma zīmolu vadītāja Sandra Usačeva. Skatoties uz šī gada pirmo pusgadu, visvairāk saldējumu tika apēsts maijā, kas pārsteidza ar augstu un vasarīgu gaisa temperatūru.

Veiksmīgi sevi tirgū ir pierādījuši visi Food Union šī gada saldējuma jaunumi. Īpaši iecienīts kļuvis jaunais saldējums Pols Citrons. Tāpat patērētāji iemīļojuši arī jaunos zīmola Rasēns saldējumus un gardēžu zīmola Ekselence patriotisko saldējumu “Simts Latvijai”, kas radīts īpaši par godu Latvijas 100 gadu jubilejai. Ievērojami palielinājušies arī pārdošanas rezultāti ielu tirdzniecības stendos, kas salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir auguši par 17%.

Lai gan maijā ir bijuši vislabākie saldējuma pārdošanas rezultāti, tomēr lielākie saražotā saldējuma apjomi tika sasniegti jūnijā – 1338 tonnas saldējuma. Tas ir lielākais vienā mēnesī saražotā saldējumā apjoms Food Union vēsturē. Uzņēmums pārstāv tādus saldējuma zīmolus kā Ekselence, Pols, Kārums, Tio, Nu Smoothie, Karlsons un Rasēns, ieņemot vadošās pozīcijas saldējuma tirgū Latvijā, pārsniedzot 50% tirgus daļas.

Pērn Food Union izdevies būtiski palielināt arī eksporta ieņēmumus, kas sasniedza 11,9 miljonus eiro, kas ir teju par 18% vairāk nekā 2016. gadā. Galvenie eksporta tirgi 2017. gadā bija Azerbaidžāna, Lietuva, Krievija un Igaunija, vienlaikus ievērojami palielināti arī Food Union produkcijas eksporta apjomi uz Igauniju un Dāniju.



Diskusija par rakstu (0)
Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk
Jaunākie komentāri
Mediju apskats