25. aprīlis, Ceturtdiena
Vārda dienas: Bārbala, Līksma
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Uzņēmumiem pārvācoties ir svarīgi biroja resursus nenozaudēt un pret tiem izturēties ar rūpību
Uzņēmumiem pārvācoties ir svarīgi biroja resursus nenozaudēt un pret tiem izturēties ar rūpību
Autors: Publicitātes materiāls / 28. jūlijs 2015, 13:56
Vasara, siltie laikapstākļi un enerģija cilvēkiem ir pārvākšanās periods. Kamēr daudzi dodas atvaļinājumos uz vasarnīcām, pārvācas, remontē māju vai dodas uz ārzemēm, nedrīkst aizmirst, ka uz jaunām telpām pārvācas arī uzņēmumi.


Lai gan reizēm šķiet, ka biroja darbinieki var pārvākšanās darbus veikt paši – tas ir praktiski neiespējami. Kā zināms, dažādas mēbeles un skapji ir ļoti smagi, turklāt ir jāzina, kā pareizi tos izjaukt un sapakot. Kā norāda firmas “FF International Movers” vadītājs Aivars Usāns, visbiežāk uzņēmumiem rodas nepieciešamība pārvest telpaugus, arhīvus un dažādus biroja resursus, kas prasa zināmas iemaņas un pieredzi, tādēļ cilvēki ir aicināti paši neriskēt ar savu, kā arī biroja iekārtu drošību.

“Nedrīkst aizmirst, ka birojos ir lietas un mēbeles, kuras lielākoties pat nepieder to lietotājam, tādēļ dodoties uz jaunām telpām tās ir jāpārved ar lielu rūpību un uzmanību, kas vienkāršam biroja darbiniekam reāli nav pa spēkam. Tieši šādos brīžos palīgā dodamies mēs, dažādas lietas un mēbeles pārvedot ar attieksmi kā pret mūsu pašu īpašumu. Ne mazāk svarīgs ir fakts, ka “FF International Movers” strādā profesionāli un pieredzējuši speciālisti, kuri zin, kā droši, rūpīgi un operatīvi palīdzēt uzņēmumiem pārvākties, neko nesabojājot,” norāda Aivars Usāns.

Mēdz gadīties, ka dažādu formalitāšu dēļ, pārvākšanās uz jaunām telpām nevar notikt vienā mirklī, taču palikt vecajās arī vairs nav iespējams, tādēļ uzņēmums “FF International Movers” saviem klientiem piedāvā mantu uzglabāšanu un noliktavas pakalpojumus, lai biroja resursi būtu drošībā un nenāktos no tiem atbrīvoties.

“Uzņēmumu pārvākšanās uz citām telpām prasa tiešām daudz uzmanības un koncentrāciju, jo vecajās telpās ir gadiem krāti un ļoti nozīmīgi dokumenti, vērtspapīri, dažādi arhīvi un mapes, kuras pārvākšanās haosā nedrīkst pazaudēt, tādēļ šādos gadījumos klientiem ir daudz vieglāk un ērtāk lūgt palīdzību speciālistiem, kuriem ir visas nepieciešamās iemaņas un resursi šim darbam. Lielus uzņēmumus apmierina arī fakts, ka tas notiek ērti un bez liekiem sarežģījumiem. Aicinot palīgā profesionālus pārvākšanās speciālistus tiek domāts par ikvienu – gan par uzņēmuma īpašnieku, gan par darbiniekiem, gan par biroja resursiem,” piebilst Aivars Usāns.

Ja sākotnēji specializēto pārvadājumu sfēras galvenie klienti bija vēstniecības un konsulātu ārvalstu dalībnieki, tad pašlaik sadarbība tiek veidota arī ar privātpersonām un vietējiem uzņēmumiem, kuru loks ar katru gadu paplašinās. Kopš 2002. gada jūnija SIA “FF International Movers” veiksmīgi pievienojies Amerikas Pakotāju Asociācijai, kas apliecina firmas profesionalitāti un paplašina sadarbības partneru loku. Tāpat “FF International Movers” ir asociācijas FEDEMAC biedri, norādot uz veiksmīgajām sadarbības spējām un jau ilgstošo pieredzi pārvadājumu sfērā.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Aivars Usāns, birojs, ērti, FF International Movers, izdevīgi, mājoklis, pārvākšanās, pārvākšanās pakalpojumi

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats