19. aprīlis, Piektdiena
Vārda dienas: Fanija, Vēsma
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Lattelecom: TV paketēm, kas neiekļautu Krievijas kanālus, būtu grūti atrast pircējus
Lattelecom: TV paketēm, kas neiekļautu Krievijas kanālus, būtu grūti atrast pircējus
Autors: BNA / 31. marts 2015, 10:48
Televīzijas paketēm bez Krievijas valsts kanāliem izmaksas būtu ievērojami augstākas un , ņemot vērā cilvēku mazo atsaucību, šādam piedāvājumam būtu grūti atrast pircējus, otrdien intervijā Latvijas Radio sacīja “Lattelecom” vadītājs Juris Gulbis.


“Ja mēs paskatāmies interneta aptaujā, petīciju pret Krievijas kanālu iekļaušanu maksas televīzijas paketēs parakstījuši aptuveni 200 cilvēki un tie arī ir tie, kuru būtu gatavi maksāt,” norādīja Gulbis, paskaidrojot, ka šādām paketēm būtu ievērojami lielākas izmaksas un šādām piedāvājumam būtu grūti atrast pircējus.

Komentējot iedzīvotāju vēlmi atteikties no Krievijas propagandas pakalpojumiem un operatoru iespējas, Gulbis norādīja, ka Krievijas kanāli ir būtiska ienākumu daļa ne tikai “Lattelecom”, bet arī visai industrijai kopumā, uzsverot, ka ja tiek veikts regulējums, tad tam jābūt vienādam visiem industrijas spēlētājiem.

Kompānijas vadītājs norādīja, ka “Lattelecom” maksas televīzijas paku piegādē ir tikai starpnieks un satura piegādātāji nepiedāvā iespēju klientiem pašiem izvēlēties, kādus kanālus iekļaut savā pakā.

Jau vēstīts, ka pieaugot propagandai Krievijas TV kanālos, aizvien aktuālāks kļuvis jautājums par iespēju atteikties no Krievijas kanāliem, tā vietā veidojot pašiem savu programmas komplektu. Sabiedrība nevēlas maksāt par to, ko neskatās, taču pagaidām iespēja atteikties no nevēlamajiem kanāliem netiek piedāvāta, par iemeslu minot šāda piedāvāja augstās izmaksas.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Krievijas propaganda

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats