17. oktobris, Ceturtdiena
Vārda dienas: Gaits, Karīna
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Biroja vadītājiem tiek sniegta iespēja būtiski paaugstināt savu kompetenci; tiks rīkotas intensīvās apmācības
Biroja vadītājiem tiek sniegta iespēja būtiski paaugstināt savu kompetenci; tiks rīkotas intensīvās apmācības
Autors: BNA.LV / 9. decembris 2014, 15:06
Biroja vadītāja loma uzņēmumā ir nenovērtējama, proti, viņa pārziņā ir ne tikai informācijas un dokumentu sagatavošana un to aprites organizēšana, problēmu identificēšana un formulēšana, bet arī uzņēmuma (iestādes, organizācijas u.c.) pārstāvēšana klientiem un sadarbības partneriem, kā arī citu darbinieku motivēšana. Lai veiksmīgi un ar pārliecību vadītu visus šos procesus, biznesa apmācību centrs "Biznesa Akadēmija" organizē īpašu biznesa apmācību kursu esošajiem un topošajiem biroja vadītājiem -  "BIROJU VADĪTĀJU AKADĒMIJA: lietvedība, psiholoģija, mārketings, attiecības ar klientiem un kolēģiem jeb kā biroja vadītājam kļūt par uzņēmuma dvēseli".


Apmācību mērķis ir sniegt nepieciešamās zināšanas, lai veidotu vai atsvaidzinātu prasmes organizēt biroja dokumentu pārvaldību (lietvedību), kā arī veicinātu patīkamu un profesionālu klientu apkalpošanu, pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu, uzņēmuma izaugsmes iespēju apzināšanu un tiekšanos pēc panākumiem, jo bez šiem faktoriem biroja administratora darbs nav iedomājams.

Biznesa apmācību kurss ilgs divus mēnešus – no janvāra līdz februārim, un tas piedāvās apmeklēt astoņus praktiskos seminārus lektores Egitas Sproģes vadībā. Apmācības notiks Rīgas centrā katru trešdienu, sekojošos datumos – 7. janvārī, 14. janvārī, 21. janvārī, 28. janvārī, 4. februārī, 11. februārī, 18. februārī un noslēguma apmācība - 25. februārī. Lai būtiski neietekmētu biroja vadītāju darba grafiku, semināri norisināsies pēcpusdienās - no plkst. 15:30 līdz 18:30.

Apmācību laikā klausītāji apgūs ne tikai dokumentu izstrādes, noformēšanas, glabāšanas un arhivēšanas prasības, bet arī tuvāk analizēs saskarsmi ar klientu, veicinot apkalpošanas kvalitāti, apgūs iekšējās komunikācijas un veiksmīgas personāla sadarbības aspektus, pētīs konfliktsituācijas un darbu ar sarežģītajiem klientiem, apgūs stresa vadību un motivācijas nozīmi profesionālajā darbībā.

Biznesa apmācību kursu vadītāja Egita Sproģe ir lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk kā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā.

Vietu skaits apmācību Biznesa apmācību kursā ir ierobežots, tāpēc visi, kas vēlas pieteikties apmācībām, aicināti savlaicīgi sazināties pa tālruni 20355559, vai rakstīt uz e-pastu: biznesa.akademija@live.com  Pieteikšanās termiņš: 30. decembris.




Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: administratores, apmācības, Binesa Akadēmija, biroja vadītāji, darbs ar klientiem, dokumenti, klienti, kursi, lietvedība, motivācija, personāla vadība, Rīga, Rīgas centrs, saskarsme, sekretāre, seminārs, stress

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats