Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) nākamā gada sabiedriskā pasūtījuma vadlīnijās ir iekļāvusi uzdevumu Latvijas Televīzijai (LTV) un Latvijas Radio (LR) pastiprināt klātbūtni sociālajos tīklos, veicinot atgriezenisko saiti ar auditoriju.
Kā norāda, NEPLP pārstāvji, tas ir īpaši svarīgi, lai LR un LTV spētu piesaistīt ekonomiski aktīvo un jauniešu auditoriju. Tāpat notiek darbs pie LTV un LR kopīga ziņu portāla izveides internetā.
NEPLP norāda uz pētījumiem, kas parāda – abu mediju pamatauditoriju veido lielākoties par 50 gadiem vecāki cilvēki, bet netiek pietiekami sasniegta jauniešu un ekonomiski aktīvāko iedzīvotāju auditorija. Tas skaidrojams ar faktu, ka jaunieši un ekonomiski aktīvie cilvēki informāciju aizvien vairāk iegūst sociālajos tīklos un internetā.
Jau ziņots, ka ir sākts darbs arī pie LTV un LR kopīga interneta ziņu portāla izveides, lai jau nākamgad piedāvātu abu raidorganizāciju saturu mūsdienīgā un dinamiskā formā.
Par apvienotā portāla redaktori konkursa kārtībā tika izvēlēta bijusī LR žurnāliste Marta Cerava.