01. novembris,
Vārda dienas: Ikars
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Ēku siltināšanas jautājumos iedzīvotāji uzticas vietējām kompānijām
Ēku siltināšanas jautājumos iedzīvotāji uzticas vietējām kompānijām
Autors: BNA / 29. novembris 2012, 11:18
SIA “Tenapors” pārdošanas apjomi liecina, ka sabiedrība šobrīd aktīvi nodarbojas ar mājas un ēku siltināšanu un novērtē vietējo uzņēmumu sniegtos pakalpojumus. Kā vieni no svarīgākajiem argumentiem par labu fasādes siltināšanai ir: samazinātas izmaksas mājokļa siltināšanai, siltuma zuduma samazināšana aukstajos gadalaikos un telpas nepārkaršana vasarā, vispārējā dzīves komforta uzlabošana, ēkas inženiertehniskās substances saglabāšana, kā arī apzinīga attieksme pret atmosfēras sasilšanu.


Energoefektivitāti raksturo domāšana un darbība, kas vērsta uz lietderīgāku enerģijas izmantošanu ēkā. Tādējādi energoefektivitāte ir pasākumu kopums, kas ikvienam no mums ļauj samazināt maksājumus par mājokļa apkuri un uzlabo komfortu telpās. Viens no nozīmīgākajiem enerģijas izmantošanas pasākumiem ir siltuma zudumu samazināšana caur ēkas norobežojošajām konstrukcijām (ārsienām, grīdu, jumtu), veicot to siltināšanu. Norobežojošo konstrukciju siltināšanas rezultātā, izmantojot speciālus materiālus un tehniskos risinājumus, tiek paaugstināta konstrukciju siltuma pretestība. Nenoliedzami viens no svarīgākajiem materiāliem šajā pasākumu kopumā ir siltumizolācijas materiāls.

Izvēloties siltumizolācijas materiālu,  jāpievērš uzmanība siltumizolācijas materiāla spējai aizturēt siltumu, ko raksturo siltumvadītspējas koeficients. Minerālvatei un putu polistirolam dotais rādītājs ir viens no labākajiem.

Nedrīkst aizmirst arī par darba drošību un darba efektivitāti. Ne visi siltumizolācijas materiāli ar labiem siltumtehniskajiem rādītājiem var nodrošināt arī tikpat nekaitīgus darba vides apstākļus vai augstu darba ražību objektā. Strādājot ar putu polistirola siltumizolācijas materiāliem, nav nepieciešams izmantot specializētos aizsarglīdzekļus, jo EPS fizikālās īpašības padara to par labāko siltumizolācijas materiālu arī no darba drošības aspekta. Putu polistirola siltumizolācijas materiāli ļoti viegli pakļaujas dažāda veida apstrādei – tos var viegli piegriezt, izmantojot gandrīz jebkuru griežamo instrumentu. Jebkuru virsmas nelīdzenumu var viegli izlīdzināt vai izveidot jebkuru vajadzīgās formas pieslēgumu pie konstrukcijas.

„Siltumizolācijas materiālu izvēlei ir jāpieiet racionāli – balstoties uz materiālu un konstrukciju siltumtehniskajiem parametriem, siltināšanas darbu veikšanas efektivitātei un to izmaksām. Putu polistirola labās īpašības ir tās, ka tas labi saglabā siltumu, ir siltumtehniski efektīvs, nodrošina konstrukcijas „elpošanu”, neuzsūc mitrumu un nepelē, ir viegls un ērti apstrādājams, cilvēka veselībai nekaitīgs un ekonomiski izdevīgs. Manuprāt, polistirola siltumizolācijas materiālu izmantošana garantē vislabāko rezultātu” atzīmē SIA “Tenapors” valdes loceklis Marats Ņeverovskis.

Latvijas vietējais uzņēmums, kas aktīvi iesaistījies biroja “Latvijas Produkts” organizētajā vietējo ražotāju atbalsta kampaņā. Kampaņas mērķis ir veicināt Latvijas vietējo produktu iepazīšanu, popularizēšanu un izcelšanu, tādējādi atbalstot vietējos ražotājus un pakalpojumu sniedzējus, kā arī Latvijas ekonomiku kopumā. Kampaņas laikā Latvijas iedzīvotāji tiek pastiprināti informēti par precēm un pakalpojumiem, kas ir ražoti Latvijā. Uzņēmumi, kas pieteikušies dalībai informatīvajā kampaņā, iepazīstina patērētājus ar savu produkciju, apstiprinot tās kvalitāti un izcelsmi. Galvenās aktivitātes tiek veidotas ar mērķi veicināt vietējo uzņēmumu produkcijas atpazīstamību, kā arī informēt iedzīvotājus, ka, izvēloties Latvijas preci, ieguvējs ir ražotājs, patērētājs un Latvijas valsts kopumā.



Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: Latvijas produkts, Tenapors

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats