20. aprīlis, Sestdiena
Vārda dienas: Mirta, Ziedīte
Sākuma lapa » Uzņēmējdarbība » Lai noturētu darbiniekus, uzņēmumi ievieš efektīvus jauninājumus
Lai noturētu darbiniekus, uzņēmumi ievieš efektīvus jauninājumus
Autors: Apollo.lv / 24. jūlijs 2012, 9:25
Lai atturētu strādājošos no labāka darba meklējumiem, uzņēmumi arvien vairāk domā par ilgtermiņa labumiem darbiniekiem, vēstī laikraksts «Diena».


Kopš krīzes daudzi strādājošie Latvijā jau piemiruši par materiālajiem labumiem, ko darba devēji pirms krīzes dāsni piešķīra viņu motivēšanai un uzticības veicināšanai. Tomēr nu šādas lojalitātes programmas uzņēmumos atkal sākušas atjaunoties, turklāt darba devēji pie tām atgriežas, ieviešot efektīvus jauninājumus, vēstī laikraksts.

Pie strādājošo piesaistīšanas ar taustāmiem labumiem atgriezies, piemēram, uzņēmums «Latvijas Finieris», kas atjaunojis savu darbinieku lojalitātes fondu. Tā ietvaros par darbiniekiem tiek veiktas iemaksas uzkrājošajā dzīvības apdrošināšanā. Lojalitātes fonds ir viens no papildu elementiem uzņēmuma  atalgojuma sistēmā, un tas tiek veidots vairākos ciklos, raksta Apollo.lv.

Dažādu veidu apdrošināšana – gan ar, gan bez uzkrājuma – atkal kļuvusi par visai populāru darbinieku motivēšanas veidu.

«Atkal sāk atdzimt motivācijas veidi, kas krīzes laikā taupības nolūkos daudzviet bija pazuduši – tostarp arī veselības vai dzīvības apdrošināšana, iemaksas pensiju trešajā līmenī. Latvijā ienāk arī tāds Eiropā jau sen pazīstams bonusa veids kā prēmēšana par rezultātiem ar uzņēmuma akcijām. Tādējādi darbinieki tiek motivēti piedalīties uzņēmuma ilgtspējīgā izaugsmē,» norāda «Swedbank» Atalgojuma un motivācijas programmu vadītājs Edgars Pīlips.


Diskusija par rakstu (0)

Atslēgvārdi: darbinieku motivācija, darbinieku noturēšana, personāla vadība

Saistītie raksti

Komentē šo rakstu
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tavs komentārs:

 Rādīt aizvērtās ziņas
 Rādīt visu saturu
 Krāsaini attēli
 Rādīt reklāmu
Manu ziņu portfelis
Neesi pievienojis savas ziņas.
TOP3 ziņas
Vairāk

Ekonomika.lv ziņas
Jaunākie komentāri
Reklāma
Mediju apskats